Plutoid Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Er det noen som tror på at Canon starter en ny serie med systemkamera. Salgstall fra Japan viser at systemkamera uten speilhus "micro 4/3" selger veldig godt. Det er mange som ønsker seg et lite kamera, men med gode bilder. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Canon kommer nok med speilløst de også. Men jeg tror de har blitt tatt litt på sengen og har ikke ferdig utviklet systemet enda. Så de ser vi nok tidligst til jul. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Canon kommer nok med speilløst de også. Men jeg tror de har blitt tatt litt på sengen og har ikke ferdig utviklet systemet enda. Så de ser vi nok tidligst til jul. Får bare håpe de kaller det for The Evil Canon system. :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Får bare håpe de kaller det for The Evil Canon system. :!: Må bli noe sånt. Rebel har de jo allerde brukt Lenke til kommentar
Plutoid Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Canon kommer nok med speilløst de også. Men jeg tror de har blitt tatt litt på sengen og har ikke ferdig utviklet systemet enda. Så de ser vi nok tidligst til jul. Enig at det kan være litt tidlig. Men Canon har nok forsket litt på området, men ikke så mye som de burde. Har 30D så jeg håper på 60D, syntes xxD passer perfekt for meg, syntes 7D var stort og tungt mens xxxD er "litt for plastik". Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Enig at det kan være litt tidlig. Men Canon har nok forsket litt på området, men ikke så mye som de burde. Har 30D så jeg håper på 60D, syntes xxD passer perfekt for meg, syntes 7D var stort og tungt mens xxxD er "litt for plastik". Det er der jeg er også. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 For min del har jeg ikke så mye i mot størrelsen på 7D - men jeg har rett og slett ikke behov for maskingeværfps og fuglefokus. Vil også helst ha noe som er mer robust enn 550D (selv om jeg enda ikke har greid å ødelegge 350Den min...) - men ellers er innmaten nesten perfekt for min del i 550D, med unntak av alt for liten søker - som forsåvidt er mer et crop-problem egentlig. Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Enig at det kan være litt tidlig. Men Canon har nok forsket litt på området, men ikke så mye som de burde. Har 30D så jeg håper på 60D, syntes xxD passer perfekt for meg, syntes 7D var stort og tungt mens xxxD er "litt for plastik". Det er der jeg er også. +2 Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 interesting.. dette ble lagt ut på forumet på fotosidan.se i går og er nå også sitert på CR: Enligt andrahandsinformation till mig på förmiddagen idag, den 17/7, kommer EOS 60D att presenteras nu på tisdag, den 21/7.Jag utgår ifrån att den kommer att visas upp på den kommande fotomässan om några veckor. Infon kommer från en person på Canon Sveriges marknadsavdelning. Ryktet säger att infon läckte under onsdagen. Cyberphoto sänkte sina priser på 50D rejält idag, fredag, samtidigt sjönk priset på 7D med ca 500 SEK. Denna gången verkar det nog som om 'ryktena' stämmer - det vore typiskt Canon att läcka en knapp vecka före lanseringen, så har de gjort flera gånger tidigare. Men men... Vi får som vanligt vänta och se... EDIT: Den 21:e är på Onsdag och inte Tisdag som jag skrev... Link Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 interesting.. dette ble lagt ut på forumet på fotosidan.se i går og er nå også sitert på CR: Enligt andrahandsinformation till mig på förmiddagen idag, den 17/7, kommer EOS 60D att presenteras nu på tisdag, den 21/7.Jag utgår ifrån att den kommer att visas upp på den kommande fotomässan om några veckor. Infon kommer från en person på Canon Sveriges marknadsavdelning. Ryktet säger att infon läckte under onsdagen. Cyberphoto sänkte sina priser på 50D rejält idag, fredag, samtidigt sjönk priset på 7D med ca 500 SEK. Denna gången verkar det nog som om 'ryktena' stämmer - det vore typiskt Canon att läcka en knapp vecka före lanseringen, så har de gjort flera gånger tidigare. Men men... Vi får som vanligt vänta och se... EDIT: Den 21:e är på Onsdag och inte Tisdag som jag skrev... Link hmm.. må vell vente litt til da.. Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 ser sånn ut.. jeg stemmer fortsatt for 2x.august ish Lenke til kommentar
Deem Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Prisantydning for 60D? Mer rykter: http://www.engadget.com/2010/07/30/canon-eos-60d-turns-up-in-dxos-optics-modules-roadmap/ Endret 3. august 2010 av Deem Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Den DxO-lekkasjen virker ganske solid, særlig når de fjerner det igjen uten et ord.. Hadde det vært at de bare gjetta på at de skal lage profiler til 60D hadde de kanskje sagt noe når det ble oppdaga..? ikke godt å si, men 34 kombinasjoner av 60D og objektiver fra både Canon, Sigma, Tamron og Tokina er ihvertfall ingen skriveleif:p Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 August 26, 2010Received a bit of info that Canon has invited some journalists in Germany to a press event. I have no official confirmation of this. If you’re in Germany and have received the invite, please let me know. CR Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Prisantydning for 60D? Et sted mellom 550D og 7D, men ikke for nært noen av modellene. Mitt tips: ca 8500 kr (laveste i prisguiden) ca 9990 kr (veiledende) ca 1300 USD (laveste utsalgspris i USA) ca 1500 USD (veiledende) Lenke til kommentar
dredg Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Tiltbar skjerm, AF under filming og pris rundt 8000 kr, solgt! Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Mulige bilder av 60D? CR det er definitivt en vridbar skjerm der.. den har "stupid modes" på programhjulet, ikke C1/C2/C3 og dessuten popup-blitz så det er definitivt ikke en proffmodell (sånn mtp dette ryktet som kom nylig).. mulig låseknapp midt i programhjulet? -er ihvertfall en knapp der.. Endret 11. august 2010 av Joaaso Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg må si den ser legitim ut den der. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ohh, I like. Synd det med programhjulet, men ellers. Kan det se ut som om at skjemen er enda litt større, eller er det kanskje bare ramma som gjør at jeg ser feil? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Er nok en 2.7" skjerm. Det har jo vært snakk om at 60D skal være mindre enn 50D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå