crr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei. Har en Nokia N82 som ble ødelagt i går og kunne tenkt meg å kjøpe helt lik igjen men det ser ut som at den ikke selges lenger, kan det stemme? I tilfelle vet dere om det har kommet en etterfølger til denne. Er ute etter en Nokia med 5+ mp kamera og blits. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei. Har en Nokia N82 som ble ødelagt i går og kunne tenkt meg å kjøpe helt lik igjen men det ser ut som at den ikke selges lenger, kan det stemme? I tilfelle vet dere om det har kommet en etterfølger til denne. Er ute etter en Nokia med 5+ mp kamera og blits. Det lurer jeg og på. Har og hatt n82 og var kjempefornøyd Lenke til kommentar
crr Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Ser nå at det er Nokia N86 som er etterfølgeren til N82 men denne er en del tyngre og kanskje litt større. Virker som at N82 er tatt av markedet. Får fortsette å lete da. Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Et alternativ kan vaere: Nokia 6220 classic Lenke til kommentar
crr Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Et alternativ kan vaere: Nokia 6220 classic Takk for tipset, virker interesang denne. Lenke til kommentar
starfox Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Et alternativ kan vaere: Nokia 6220 classic Takk for tipset, virker interesang denne. den ligger på telenor.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå