Gå til innhold

Ukefest II 2010 - ok67 - Vinteren slepp taket ...... eller ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:!: ..du har med eller og - ? du også ja ser jeg. (Vi savnet deg forresten på treffet i går, gikk ikke helt bort til bekken din, men fin tur likevel)

Om vinteren er det stort sett skiturar i helgane; Ole Kristoffer har som mål å ta gull på distansemerke på ski, dvs han må ha 300 km ila. vinteren. Så då må nok eg vera med på skiturar til målet er nådd. Men etter påske så kjem eg nok sterkare tilbake.

Lenke til kommentar

Har ikkje vorte tid til så mykje fotografering som eg hadde tenkt, men det blei då eit bilete i dag.

Mange har på forumet har eit godt forhold til campingvogner, men eg har vel enno ikkje sett noko bilete av ein snøfres. Så no er det vel på tide med eit bilete av ein Ariens, for vinteren har så vist ikkje sleppt taket enno.

post-19109-1268415589,7533_thumb.jpg

E30, ED14-54 @ 22, f/2.9, 1/500s, ISO 200

Lenke til kommentar

Full vinter i dag, så etter nok ein runde med snøfresen vart det skitur.

Dagens motiv er frå like ovanfor Marken, der kor skiløypa deler seg mot Grønnlia og opp Lindboeløypa. Biletet er tekke opp i den nedre delen av Lindboeløypa.

post-19109-1268501591,6718_thumb.jpg

E-30, ED14-54@14, IDO 200, f/8.0, 1/500

Endret av ok67
Lenke til kommentar

Vinteren ser ikkje ut til å sleppa taket med det første. Dagens bilete er nokre nype på eit rosetre som fortsatt stikk opp av snøen.

post-19109-1268589256,8543_thumb.jpg

E-30, ED14-54@54, ISO 200, f/4.0, 1/500

Endret av ok67
Lenke til kommentar

Fin serie, som motivmessig står godt til den sprrende tittelen - det er jo ikke mye vår å spore i disse. Nå kan du bare håpe at vinteren varer til påske, fylt opp med motiver av rød swix, appelsin og Kvikklunsj på hvit bakgrunn wink.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...