matius Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei, jeg lurer bare på noen spørsmål og jeg håper jeg får svar. Spørsmål nr: 1. Hvor mange gonger større er sola enn jorda? 2. Finst det stormer som er 3 gonger større enn jorda på jupiter? 3. Hvilket land er det mest folk i verden? -Jeg mener og ha hørt at sola er 10 gonger større enn jorda(feil?) -Resten har jeg ikke noen meninger om, men jeg har hørt i radioen at det er India som har mest folk i verden. Takker for svar! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Lenke til kommentar
SirDrinkAlot Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 1. ~1300000 ganger større volum enn jorda. 2. Ja. Den hvite stormen under den store røde er ca like stor som jorda. 3. Kina. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Kina har mest folk i verden per dags dato, men india forventes å gå forbi om ikke lenge. Lenke til kommentar
ElizabethFina Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 SirDrinkAlot svarte veldig godt og korrekt på spørsmålene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå