Gå til innhold

Hvordan finne navnet på en episode?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har to spørsmål angående dette.

Jeg har en liste her på internett, der vi kan velge hvilke serier vi har sett, og hvilke episoder vi har sett av den serien. Men det er evigheter jeg har vært der, og lurte på om noen visste hva linken var?

Jeg trodde det var www.episodes.com/net/org , men ingen av dem virket. Jeg har også prøvd å søke på Google, men finner ikke den siden. Hvis den ikke finnes mer, vet dere om en annen bra side? Altså en side der jeg kan få en oversikt over hvilke episoder jeg har sett av de forskjellige programmene.

Og så til spørsmålet jeg spurte om i tittelen.

Når en episode går på TV, av f.eks. Simpsons. Hvordan skal jeg da finne ut hva den heter? Står det et sted i episoden?

Jeg har ikke lagt merke til noe, verken på det, kongen av Queens, The Drew Carrey Show, og en rekke flere serier, som 24, Lost, osv.

Noen som har en anelse om hvordan jeg lett kan finne ut navnet på episodene?

Jeg takker og bukker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, men det var ikke helt det jeg var ute etter.

La oss si at jeg ser sesong 1, episode 1 av The Simpsons. La oss også si at jeg aldri har sett den før, og ikke aner hvilken episode det er, i hvilken sesong. Så hvordan skal jeg finne ut dette?

Litt vanskelig å finne ut det på Wikipedia tror jeg ...

Lenke til kommentar

Les forklaringen hans. Han mener hvordan han skal finne ut episoden og sesongen uten å vite hvilken episode det er.

Det er egentlig ikke noe i nærheten vil jeg si, har ikke funnet noe. Så bruk kanskje Wikipedia å lese sammendrag der. Evt. hvis du husker skuespillere, musikk eller lignende så bruk wikipedia, imdb også videre til å finne det ut. Eneste måten jeg har funnet ut slike ting på.

Lenke til kommentar

Er det denne siden du tenker på?

Tusen takk! Det var denne siden jeg hadde en bruker på :)

Les forklaringen hans. Han mener hvordan han skal finne ut episoden og sesongen uten å vite hvilken episode det er.

Det er egentlig ikke noe i nærheten vil jeg si, har ikke funnet noe. Så bruk kanskje Wikipedia å lese sammendrag der. Evt. hvis du husker skuespillere, musikk eller lignende så bruk wikipedia, imdb også videre til å finne det ut. Eneste måten jeg har funnet ut slike ting på.

Det er akkurat dette jeg vil! Altså å finne ut hva episoden heter, uten å vite hvilken episode det er.

Jeg skal bruke tipsene dine om å sjekke hvem som har laget musikk, skuespillere, osv. Når en episode er ferdig, sjekker jeg alltid på special guest voice, eller hva nå det står. Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Er det denne siden du tenker på?

Tusen takk! Det var denne siden jeg hadde en bruker på :)

Det er akkurat dette jeg vil! Altså å finne ut hva episoden heter, uten å vite hvilken episode det er.

Jeg skal bruke tipsene dine om å sjekke hvem som har laget musikk, skuespillere, osv. Når en episode er ferdig, sjekker jeg alltid på special guest voice, eller hva nå det står. Takk for svar :)

EDIT:

Det var noe galt som skjedde, så jeg dobbelpostet med en feiltagelse.

Endret av stigah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...