henrikrox Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Morn morn har et antec 902, bytte ut et par vifter, og satt på noen ekstra vifter. I tillegg til de 4 som følger med til vanlig, har jeg en i sidedøra som blåser luft direkte på skjermkort, samtidig har jeg feste et i brønnen under dvdrom som blåser rett over skjermkort, og mot cpu. det jeg lurer på er om det er noe poeng å bytte de standard viftene som følgte med antec 902, til fks zalman f3. Har allerede byttet ut to av standard viftene med zalman f3. Og virker som de flytter mer luft. Her er temperaturene mine: Idle: CPU: 26 C Power: 25 C MB: 21 C GPU: 34 C HDD: 25 C Får ikke tatt noe test av load akkurat nå, men får det i kveld. Det jeg lurer på om det er hele tatt noe å hente på temperaturene ved å bytte de resterende viftene til noe bedre. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg lurer på hvor du vil hente noe? Det å pakke kabinettet fullt av vifter har sjeldent noe for seg, annet enn at du dekker komponentene dine med støv. Du har bra temperaturer, og å presse temperaturen ned til det laveste du klarer har egentlig ingenting for seg, selv om mange tror det. Du kan fint ha en maskin kjørende på 50 grader uten at det har noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå