RandiA Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Vårsnø Ja, vi får si det slik det er dumt hver mars når det skjer - at det kommer et stort snøfall nettopp når det har begynt å bli bart rundt omkring, men slik er det. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Huff, snø i mars.. får håpe dere blir kvitt den til påske ihverfall. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det er typisk for mars at det vårlig som bare det den ene dagen og så kommer det store mengder snø den neste. Men jeg ser positivt på det. For et år siden var jeg i Vietnam og det var mer vinter når jeg kom hjem da, enn det det er nå. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Bilde 6 - 13.mars: Våren tar to skritt tilbake Exif: 1/100– f/13.0- ISO 100 Lens: Sigma 150mm F2.8 APO EX DG Macro Alternativt: "Softisnyper" RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Konklusjon på uken: Har ikke helt tro på vår enda nei Bilde 7 - 14.mars: Oksespannet mitt i hibernation Exif: 1/200– f/10.0- ISO 100 Lens: Sigma 150mm F2.8 APO EX DG Macro Se her - I går tittet det mer frem: og i fjor i april så det enda bedre ut: RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Ja, det er vel litt optimistisk å tro på våren midt i april. I hvertfall hvis man ikke er i Paris eller Roma Det er heldigvis en stund til april enda, så det er håp. Endret 14. mars 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Ja, det er vel litt optimistisk å tro på våren midt i april..... Det er heldigvis en stund til april enda, så det er håp. Ja, og enda mer optimistisk midt i mars :!: men jeg tror nok ikke april blir som april'n i fjor...skal godt gjøres med all den telen det er i år, og store snø-mengder dalende i mars, men hvem vet... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Ja, og enda mer optimistisk midt i mars :!: men jeg tror nok ikke april blir som april'n i fjor...skal godt gjøres med all den telen det er i år, og store snø-mengder dalende i mars, men hvem vet... Her nede (dvs. hjemme på Tanum) så var det mye verre i fjor. Da var det over en meter snø uken etter at jeg kom hjem fra Asia ferien ... Nå er det kun 60-70cm. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Ja, husker det at Oslo i hvert fall hadde mye mer snø utover våren enn vi hadde her, og nå var jo til og med Barcelona full av snø her nylig...så klimaet er uforutsigbart i disse tider... Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Her i Bergen åpnet de første golfbanene 9 mars i fjor - tror nok vi nærmer oss april før det samme skjer i år... Fine bilder, flott dokumentasjon av en primadonna-aktig vår som lar folket vente litt - antar det blir flott når hun endelig trer inn på scenen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå