Kestas Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Hei, jeg er ikke noe god på hardware men etter litt søking har jeg funnet dette oppsettet: Hva syns dere? Mangler jeg noe for at alt skal fungere(uten skjerm, tastatur og mus)? Hvordan er det med frakt? jeg har mulighet til å hente pc selv, blir prisen litt mindre da? Endret 7. mars 2010 av Kestas Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 PSU du har valgt er kjent som en jetmotor - den bråker mye.. Hadde heller valgt Mist, Corsair, Chieftec eller Seasonic Harddisk hadde jeg sett på Samsung F3 eller WD Black PS: Du mangler DVD rom Lenke til kommentar
Kestas Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Ok, takk for svar. Passer PSU, Harddisk, DVD rom? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Billigste 5850 til 1990kr Kan spare endel penger på å sjekke komponenter på flere nettbutikker. Ikke dumt å splitte bestillingen som regel Også bygge selv da, det er jo 70% av moroa med å bestille ny pc... Lenke til kommentar
Kestas Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Jeg er ikke sikker om jeg klarer å bygge den selv. Noen andre ambefalinger? Endret 7. mars 2010 av Kestas Lenke til kommentar
Kestas Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Ser bra ut nå Ok, takk for hjelpa. Jeg skal bestille dette oppsettet i morgen etter jobb hvis ingen kommer med flere anbefalinger. Fortsatt mulig å gi råd. Lenke til kommentar
Lnik Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Operativsystemet er på engelsk. Og jeg har hørt at man ikke kan laste ned språkpakke til Home Premium.. Lenke til kommentar
Kestas Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Operativsystemet er på engelsk. Og jeg har hørt at man ikke kan laste ned språkpakke til Home Premium.. Trives mer med engelsk Lenke til kommentar
Kestas Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Hvilken skjerm vil dere anbefale? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 avhengig av bruk og budsjett Lenke til kommentar
Kestas Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) avhengig av bruk og budsjett Den skal brukes til å spille, se på film, surfing o.l. budsjett opp til 2k. Litt kjipt at netshop har ikke WD Black og Sapphire Radeon 5850 akkurat nå... må vente. Endret 8. mars 2010 av Kestas Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 BenQ 24" led Eco er en god skjerm til ca 1800kr... ellers har man billigere men jeg liker den svært godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå