Requi Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Hvorfor skjer dette? Hva kan jeg gjøre for å "fikse" dette? (Se bildet). Viften går konstant, og det er sykt irriterende. Jeg har ikke mange tabs åpne heller, 2-4 stk... Det samme skjer om jeg bruker Firefox eller Opera, prøvde begge deler. Går konstant fra 50 - 60 - 70, 50 - 60 - 70 +++... PC'en jeg bruker er en Dell Latitude D620 om det har noe å si. Edit: Når jeg bruker Opera nå, så er den nede på 01, 02 igjen. Hmm. Hva skyldes dette? Skal teste Firefox igjen nå etter jeg har lukket opera, for å se om den er oppe i skyene eller nede på bakken. Edit 2: Hm. Tror det har med en spesiell nettside å gjøre (treningsforum.no). Hva skyldes dette mon tro? Endret 7. mars 2010 av Requi Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det kan t.d ha med Flash å gjere, om den sida har Flash-annonsar. Du kan jo prøve å blokkere med FlashBlock og sjå om det er like ille då. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Flyttet tråden til ett mer passende forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå