Tom_Nilsen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Må skaffe meg et nytt anlegg, helst med satelitthøytalere i prisklassen 2 - 4tnok for en stue på ca 20 kvm. Er det noen som har noen bra tips? Lenke til kommentar
jungli Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 20 m2? her er hva du trenger=) heftig og fyldig lyd Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Må skaffe meg et nytt anlegg, helst med satelitthøytalere i prisklassen 2 - 4tnok for en stue på ca 20 kvm. Er det noen som har noen bra tips? Til et så lite rom ville jeg satsa på et 2.1 anlegg (2 fronthøytalere + subwoofer). Da får du mer kvalitet for pengene ettersom du satser på et nokså billig anlegg. Hvor stor plass har du bak sofaen? For å få full effekt av eventuelle bakhøytalere i et 5.1-anlegg burde du ha dem ett lite stykke bak deg. Plassering av subwoofer er også viktig. Så hvis du skal ha et 5.1-anlegg, må du være nøye med å sette det opp riktig for å få det til spille optimalt. Ett surroundsystem som er satt opp feil er sløs med penger og tid. Men du spurte vel om noen tips, så her er dem: 2.1 anlegg 5.1 anlegg Hvis du vil ha uten bluray eller dvd, så er jo feks logitech som "jungli" sa et bra alternativ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Bakhhøytalere kan med hell settes på siden av der man sitter, det er bare de to ekstra 7.1-høyttalerene som skal rett bak der man sitter og et lite stykke unna. Personlig mener jeg det er mye å tjene på 5.1 i et sånn rom, noenlunde edruelig satt opp såklart. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå