Tartan Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Alle vet det er helvete å ha kjærlighetssorg og føle seg svikta! Håper du kommer deg fort over han. Noe som hjelper er å tenke på hvor mye han kommer til å angre når han innser hvor mange uinteressante jenter det er der ute, og hvor vanskelig det er å finne en ny en han trives med. Håper du har gode venner du kan holde deg til. Ellers er Ben & Jerrys is veldig fin å ha. Og etter spisesorgen, så gjør alt du trenger for å føle deg fantastisk med deg selv Om det er å trene mot et mål, eller kjøpe deg en superfin veske du egentlig ikke har råd til, men som du unner deg! Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har selv vært på begge sider av en slik situasjon. Noen ganger forsvinner kjærestefølelser desverre, og da kan det bli vanskelig å forholde seg til en person som fremdeles elsker deg, når man ikke selv har slike følelser. Det er synd at slike ting bare plutselig skjer men det gjør de. Og selv om han virker upåvirket fra utsiden så er han nok egentlig ikke det. Vet det ikke hjelper allverden akkurat nå, men det blir faktisk bedre. Lenke til kommentar
Tartan Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ja enig Tro det eller ei, men det er ikke lenge til du kommer til å ha mye glede og morro av å være singel igjen Lenke til kommentar
Gjest stine Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Du har det jævlig vondt MEN rett fokusen i at han har det TI ganger værre. 1. Bullshit. Det gjør alltid mer vondt å bli dumpet enn å dumpe. 2. Hva faen? Hvorfor skulle det være noen trøst uansett? Hu får jo ikke tilbake kjæresten sin av at han har det vondt han også. Tosk. Nå dreier saken seg om en bestemt situasjon og ikke generelt. Hva som er verst, bli dumpet eller dumpe er syngende likegyldig, vondt uansett (for de som er skapt med empati da) Ut fra det jeg leser, er det snakk om andre ting som kan være medvirkende årsak til brudd. Jeg er ikke ute etter å gi trøst, heller prøve å rette fokusen på det faktiske forhold. Noen ganger fungere harde fakta bedre enn allverdens kosemose, synd i deg ønsker. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Stine: Hva i himmelens navn er det du babler om? Hvordan kan du dra noen som helst konklusjoner ut av det du leser at trådstarter skriver? Harde fakta? Lenke til kommentar
Gjest stine Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Stine: Hva i himmelens navn er det du babler om? Hvordan kan du dra noen som helst konklusjoner ut av det du leser at trådstarter skriver? Harde fakta? Jeg svarer ut i fra det trådstarter har skrevet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg svarer ut i fra det trådstarter har skrevet. Da må jeg skuffe deg med følgende infomasjon: Du er analfabet. Trådstarter har ikke sagt noe som skulle tilsi at eksen hennes har det like vondt som henne, og langt ifra at han har det ti ganger verre. Hu har derimot sagt at han virker upåvirka. Så konklusjonen din er ikke bare teit, den er helt feil i tillegg. Og ja, jeg er enig i at "åååå stakkars deeeeg" ikke hjelper, men å sitte bak en skjerm og finne på masse drit som er både irrelevant og feil er ikke bedre. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har skrevet det omvendte egentlig. Jeg har kanskje et bedre utgangspunkt enn han, med tanke på at jeg har gode karakterer og mål for livet, mens han har droppet ut av skolen og sliter psykisk. Allikevel vet jeg at han tar dette penere enn meg. Han klarer å stenge mye ute, kanskje med hjelp av sine antridepressiva. Men jeg har hørt at å stenge ute følelser bare vil få dem til å komme opp igjen en dag, så jeg føler vel at jeg gjør det den riktige måten. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Okey, la oss bare ta dette engang for alle, ettersom det ser ut som det er en haug av svake idioter her inne. Jeg skal prøve å holde meg unna capslock knappen. Dere kan starte med å svare på dette: Hva hjelper det TS at han har det vondt? Hvorfor skal vi bry oss om han har det vondt eller ikke? Om det fortsatt er litt uklart; Han er borte, han har valgt å slå opp, han har trolig mistet følelsene eller noe helt annet, det kan egentlig være hva som helst, men det hjelper oss fint lite. TS, ville det hjulpet deg om han kom og sa at han også var lei seg? Er denne formen for validering noe som vil bidra til at du kommer deg videre raskere? Hvorfor det? Desto før du innser at den eneste løsningen er å kutte han helt ut av livet ditt, og finne andre ting og personer som gjør deg glad, desto fortere kommer du deg ut av stedet du er nå. Endret 8. mars 2010 av PaperWalls Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Det at han har det vondt ville vist meg at han faktisk brydde seg om meg mens vi var sammen. Jeg klarer bare ikke fatte at han er så kald og gir så faen. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det at han har det vondt ville vist meg at han faktisk brydde seg om meg mens vi var sammen. Jeg klarer bare ikke fatte at han er så kald og gir så faen. 2 år og 8 måneder, do the math Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Han har nylig begynt på antidepressiva, noe som sikkert er en del av årsaken. Der har vi forklaringen. Be han om å prøve en annen type antidepressiva som ikke gjør han så kald og følelsesløs. Da er det godt mulig at han kommer tilbake til deg også. Ikke gi han opp, få han tilbake visst du syntes dere hadde det greit sammen. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Se det slik: - Han vil ikke ha deg > Han slår opp brått = Hans tap, du vinner Råd: Kom deg ut i sosiale sammenhenger, ikke sitt og rotne hjemme. Tiden leger alle sår (sikkert nevnt her 5000 ganger) Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 IDF: Nei, såpass vet jeg, dette er over. En venninne skal feire bursdagen nå til fredag og da sa jeg til hun at jeg sannsynligvis ikke kom (vi har felles venner). Men hun sa at hun gjerne ville ha meg der og hun sa at hun skulle prate med han og prøve å få han til å forstå om hun ikke ba han. Føler meg allikevel dum for at hun må velge. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 IDF: Nei, såpass vet jeg, dette er over. En venninne skal feire bursdagen nå til fredag og da sa jeg til hun at jeg sannsynligvis ikke kom (vi har felles venner). Men hun sa at hun gjerne ville ha meg der og hun sa at hun skulle prate med han og prøve å få han til å forstå om hun ikke ba han. Føler meg allikevel dum for at hun må velge. Men blir det rart å bare prøve og være venner nå? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Vi skal ikke være venner. Det funker ikke. Har kuttet kontakten. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vi skal ikke være venner. Det funker ikke. Har kuttet kontakten. Dette var det riktige å gjøre. Forrige uke, så slo jeg opp med kjæresten min etter at hun sa at hun fortsatt har følser for exen sin. Det var noe som gjorde forferdlig vondt, og jeg tenker mye på hun. Hun ville være på liv og død være (beste)venn med meg, men det vill gjort saken bare verrer for meg. Så du gjør nok det riktige. Lenke til kommentar
Tartan Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er en grunn til at ekser er ekser. Det var dumt å høre, ViktorBravo =/ Hun var dum nok til å beholde eksen i livet, og er ikke alltid det fører noe godt med seg... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg er i samme situasjon som deg og føler jeg ikke har noen å prate med eller støtte meg på. Si ifra hvis du vil slå av en prat, så sender jeg deg en PM fra bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå