Sir-Allistair Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 I fjør høst intallerte jeg rc-versjon av windows7, men nå når det slår seg av annenhver time vil jeg gjerne tilbake til xp som jeg hadde før. Så hvordan gjør jeg dette?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Du formaterer og legger inn XP på nytt. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Naar jeg installerte rc-win7 ble xp og alt av programmer lagt i en mappe som heter oldwindows. og siden jeg ikke har alt det paa disc lurte jeg paa om det kan reddes? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Filer og slikt kan du nok redde ut fra Windows.old mappen, men bare de filene som lå under Mine Dokumenter etc. Alt annet som du har lagt i andre mapper, må du se om fortsatt ligger der de lå. Om ikke så er det nok borte. Microsoft ga jo klare advarsler til de som lastet ned RC versjonen at de måtte huske på å ta backup av viktige filer etc før installasjonen. Ofte lurt å høre på slike advarsler. Ang programmer så må du skaffe de på nytt og installere dem på nytt, da de ikke bare kan flyttes fra en mappe til en annen. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Ok, takk for svar. Viktige filer har jeg backup av. Resten kan skaffes på nytt uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå