Anonymous2083 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei. Jeg har prøvd et nytt spill som heter maplestory, og syns det er kjempe moro. Men alle vennene mine er høy lvl, og jeg er bare lvl 10, så jeg lurte på om det kansje var noen som hadde an account de ikke bruker lenger som er litt høy lvl.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Hei. Jeg har prøvd et nytt spill som heter maplestory, og syns det er kjempe moro. Men alle vennene mine er høy lvl, og jeg er bare lvl 10, så jeg lurte på om det kansje var noen som hadde an account de ikke bruker lenger som er litt høy lvl.. Hei. Jeg har en account jeg ikke spiller på som er level 111. Men den er ikke til salgs. Vet du hvorfor? Fordi det er ikke noe gøy hvis man ikke jobber for å komme i høyt level. Jeg har spilt MapleStory i over 4 år, og sluttet nylig. Etter hvert som du spiller lærer du nye ting og møter mange fantastiske mennesker. Skulle ønske jeg var som deg, at jeg ikke kunne noe som helst om spillet (i motsetning til nå, som jeg kan alt). NYT DET! Er det noe du lurer på så er det bare å spørre Endret 7. mars 2010 av timb Lenke til kommentar
Synpanic Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 NEEEEIIII !! (!!!) ((!!!!)) Ikke mind med på det spillet der....!! Har en lvl 74 Flame Wizard elns btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå