Fylliksen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg er interessert i å ta et dykkerinstruktørkurs og begynne å jobbe som det. Jeg tenker å ta det her: http://www.divecollegedr.com/index.html Grunnen til at jeg vil dette er fordi dykking er utrolig fascinerende, men også fordi man visstnok har muligheten til å reise rundt til mange forskjellige land og være intruktør der. Noen som har erfaring her med å gjøre det? Hvordan har lønn og arbeidsbetingelser vært der dere har jobbet? Jeg vil gjerne høre mer om hvrdagen og mulighetene som dykkerinstruktør. Hvis noen vet om noen andre bra steder å ta instruktørkurset på vil jeg gjerne vite det også. (mest interessert i å være i Latinamerika). Lenke til kommentar
marcusm Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg er interessert i å ta et dykkerinstruktørkurs og begynne å jobbe som det. Jeg tenker å ta det her: http://www.divecollegedr.com/index.html Grunnen til at jeg vil dette er fordi dykking er utrolig fascinerende, men også fordi man visstnok har muligheten til å reise rundt til mange forskjellige land og være intruktør der. Noen som har erfaring her med å gjøre det? Hvordan har lønn og arbeidsbetingelser vært der dere har jobbet? Jeg vil gjerne høre mer om hvrdagen og mulighetene som dykkerinstruktør. Hvis noen vet om noen andre bra steder å ta instruktørkurset på vil jeg gjerne vite det også. (mest interessert i å være i Latinamerika). Hei! Har selv sett litt på dette, virker som et bra opplegg. Har du bestemt deg for å dra ? Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Det har blitt lagt litt på is nå, for øyeblikket er jeg i Barcelona og tar et bartenderkurs. I november skal jeg til Disney World og jobbe der ett år. Skal først se åssen jeg liker å jobbe som bartender, og prøve å reise litt rundt og jobbe som det hvis det virker ålreit. Skrev et innlegg i et dykkerforum, og der fikk jeg anbefalt et sted som het Dressel Divers. De har visstnok bra opplæring og har dykkerskoler flere steder, bl a Dominikanske republikk, Mexico og Spania, og sjansen for jobb etter kurset er god. Jeg vil gjerne høre om dine erfaringer med den skolen eller andre hvis du velger å ta det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå