Habitats Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Da ble det jaggu 550d på meg i dag gitt. Selgere altså... Jaja, kan ikke si jeg angrer. *Ut å ta bilder* Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Det er vel det beste i sin klasse for tida, så det er ikke noe dårlig kjøp. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Kjenner jeg gleder meg noe enormt nå til kameraet kommer i hus. Er full vår her i steinkjer og jeg har rett og slett plenti å øve på ute her mtp. lys osv Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Kan bare meddele at 550d er _AWESOME_ Angrer ikke det minste på det kjøpet. Er også ganske blown away av videokvaliteten den leverer. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Kan bare meddele at kameraet mitt kommer i posten i mårra Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Se hva jeg fikk idag Kamera, 18/55 og 50/200mm objektiv samt minnekort. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Gratulerer med nytt kamera! Jeg bare føler på meg spenningen av å åpne en pakke med nytt kamera. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Jeg tror jeg kan fotodokumentere hele kontoret på jobb allerede. Om være er fint idag skal jeg prøve meg på en liten gåtur og ta bilder Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Gratulerer med nytt kamera! Jeg bare føler på meg spenningen av å åpne en pakke med nytt kamera. +1 Pakke ut nytt utstyr er alltid morsomt. Ihvertfall hvis det virker Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Jeg var ute å lette etter vårtegn istad. Blir ikke dette bra om jeg får det inn i PS og får justert litt på hvitebalanse osv. ? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Syntes det var i overkant mørkt utgangspunkt. Er ikke alltid det er så lett å gå fra mørkt -> lyst. Andre veien derimot er en annen sak. Men du får vel prøve deg frem. Legg gjerne ut resultatet Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Skal dra det inn i PS og se om jeg ikke får blomsten til å "poppe" mer fram. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Skal dra det inn i PS og se om jeg ikke får blomsten til å "poppe" mer fram. Da foreslår jeg at du beskjærer bildet samtidig Det er litt mye "skrot" rundt. Ta litt på alle kanter. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Jepp, merka det var mye støy i bakgrunnen. VELDIG mye støy. Men dette er slikt jeg må lære . Har mange andre bilder jeg tror jeg kan gjøre noe ut av og. Kan sikkert poste litt i mårra. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Se her da . Litt croppa og endret noen levler i PS samt fikk fram det gule litt mer. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Det ble en del bedre ja, men syntes bildet fortsatt ser litt... hmm klarer ikke sette fingeren på det gitt. Kanskje det er plasseringen av blomsten. Den bli veldig midt inni. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Se på disse da: http://www.lekkim.deviantart.com Jeg vet de er litt overeksponert. Men jeg skal jobbe med å få frem mer detaljer i trær og skyer og terpe på svart/hvitt. Jeg liker svarth/hvit bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå