TheCatIsALie Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvordan fikk du ditt nick? (eller hva du måtte kalle det) Meg: Jeg var stolt eier av Battlefield 2 og skulle etter flere timer offline prøve meg på nettet. Vi hadde nemlig fått oss ADSL. Så var det dette "Nick" feltet da.. hva skulle jeg hete? Det tok lang tid før jeg helt tilfeldig trykket på noen knapper, og "jevrio034" ble synlig. Dette brukte jeg i lang tid. Men etter en land stund ble jeg lat og bruker nå bare "jevrio". Jeg har googlet det, finner ikke noe info om det, så er neppe et navn på så altfor mange personer. (finner noe, men bare sider jeg er registrert på, uten https) Deres tur. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Diskusjon.no = Woods.Lite kreativ, leste en sak om Tiger Woods i det jeg registerte meg. Endret 4. juli 2015 av Woods Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 <--- Marbash.. Fikk det da jeg skulle starte å spille et online spill, ville gjerne ha et litt "kult" navn. Men, kom ikke på noe. Så da søkte jeg meg frem til en namegenerator, og der poppet navnet "Marbash" opp, som for øvrig skulle ha noen sammenheng med en eller annen gresk gud. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 The Matricks, need to say more? Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det var vel på EverLAN jeg fikk Viruskongen. Det var da mange rundt meg som hadde fått warnings fra AV. Jeg gikk selvfølgelig å ertet alle, så kom det en del folk og kallte meg Viruskongen, jeg ble til slutt så sur at jeg flytta meg til andre siden av salen, jeg ville aldri bli kallt noe sånn. Men så begynte jeg med forumer, osv. Da var jeg så ukreativ at jeg bare tok "Viruskongen" Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg hadde om logaritmer i matte, og med lite kreativitet endte det opp med logaritmemannen. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ullsokk Aka Ullsokk1 (Uttales Ullsokken) Er så lenge siden jeg fant det på så jeg husker ikke hvorfor. 2005 ca og nå er jeg 16. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg kom over nicket på Facebook der en fyr med navnet Mogens Alfonse "friendet" meg. Jeg lo og stjal navnet hans Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 <-- Bikeridr. Vel, kjører (mye) motorsykkel. Bikeridr istedet for Bikerider som en hyllest til gode gamle DOS med sin spesielle 8-tegns begrensning. (I tillegg til at det var litt "kult" å trunkere navn den gang da..) Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Jeg har en stor interesse for Voynich-manuskriptet, og i hele manuskriptet er det bare tre ord som står med vanlig, latinsk skrift. "Der mus del". Jeg tok det og omformet det litt for å få et nick av det. Endret 7. mars 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ku var opptatt, derfor la jeg til okse. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg spiller WoW og main-karakteren min er en holy/disc priest. Hun var kun disc tidligere, og penance er en spell hun har. Jeg liker penance (spellen) så da ble det det. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Nicket mitt her er navnet på en WoW-karakter jeg har. Og det igjen er fra... Hm... Jo! Hun var bloodelf og jeg følte at jeg måtte ha noe feminint. Og så kom jeg opp med dette. Har det fra et eller annet sted, men usikker på hvor og hva. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Svele, fordi vel duuuuh, og moe er etternavnet mitt. Lenke til kommentar
HrMetics Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg skapte mitt nick en gang jeg så på Mr. Bean og spiste mat på boks. Plutselig poppet HrMetics inn i hodet mitt. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hørtes kult ut når jeg var 13 år og spilte CS, spesielt med stor X og greier. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 En venninne som begynte å kalle meg Snublefot etter jeg trynte ned en trapp foran 50-60 mennesker på skoletur. Passer egentlig greit, siden jeg er en kløne av natur. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Favoritt filmen min heter Léon, og jeg liker navnet. Thats it egentlig hehe. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Fornavnet mitt er Aril. Mellomnavnet mitt begynner med B og etternavnet mitt med O. Hvor C-en kommer fra vet jeg ikke en gang selv.. Det er det jeg heter på diskusjon.no, innlegg.no(gamer.no), last.fm og Xbox Live Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå