Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Heisann! Jeg er en jente på 14 år. Jeg har fått noen røde/rosa prikker/utslett på armene, nede på magen og litt på beinet. Jeg lurte på: Hvorfor har jeg sånn plutselig fått noen røde utslett? Liksom jeg har ikke spist noe. Jeg har spist som før? Det er ikke kviser. Jeg vet hvordan kviser ser ut. Det er heller ikke vannkopper eller noe i den duren. Har allerede hatt det. Jeg vet ikke hva det er. Kanskje jeg er allergisk? Jeg er jo allergisk mot noe fra før, men det har jeg sluttet å bruke. Kanskje noe nytt? Det kommer vel ikke prikker av allergi heller? Dessuten har jeg hatt helvetesild før. Det har gitt seg nå, men er det noen som vet grunnen? Jeg har et bilde av det da, men jeg vet ikke hvordan jeg kan sette det inn. TAKK HVIS NOEN HJELPER MEG. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Høres jo nesten ut som allergi eller midd/lopper. Klør det eller vesker, er de helt røde eller med en hvit flekk inni? runde eller ovale Buler de ut eller ligger de under huden. Hvis du presser feks bunnen av ett glass mot flekken.. forsvinner den da? Har du noe andre symptomer som hodepine eller nakkestivhet (vil si problemer med å bøye hode så du treffer brystet med haken) så ville jeg kontaktet legevakten med en gang. Endret 7. mars 2010 av Cri Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå