direkte Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg har en bærbar pc som jeg har en trådløs mus på. Hva skal jeg gjøre når jeg ikke vil bruke den trådløse musa mer, men heller den som er på den bærbare dataen? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Er den koblet til med en usb mottaker? Isåfall kan du stoppe den med "trygg fjerning av maskinvare" tingen eller ta ut usb mottakeren. Det beste er dog om musen har en on/off knapp. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Koble fra den trådløse? bluetooth mus? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 I utgangspunktet: flytt hånden over til alternativet. Om du har noen problemer så må du nesten spesifisere det. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg har prøvd å tatt ut den brikken som står i pcen, og trykket på knappen på musa, men det funket ikke. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Funket ikke musa ette du tok ut mottakeren? Eller funket den selv om du tok den ut? Mener ikke å være så direkte men du må forklare litt bedre. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg tror vi kan utelukke sistnevnte, Kontorstol. Slik jeg forstår det, så virker ikke touchpaden. Prøv å aktivere den manuelt. Jeg tror HP pleier å ha en egen knapp for det, mens Acer og sikkert en del andre bruker Fn + en F-tast. Alternativ kan du jo prøve å sjekke innstillingene på datamaskinen din. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg vet ikke om den trådløse musa virket etter at jeg tok ut brikken og slo den av, men musa på pcen virket iallefall ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå