Gjest anonym Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hey! Er utrolig usikker på om jeg er forelsket i en jente, det har seg sånn at jeg tenker aldri på ho eller noe til vanlig men med en gang noen gutter flørter med ho eller noe så blir jeg sjalu eller sint. så er jeg forelsket eller er jeg bare en idiot som har "falske følelser" for ho? vet at det høres helt idiotisk ut men jeg forstår ikke hvorfor jeg blir sint når jeg ikke til vanlig tenker på ho=/ Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det virker jo faktisk ut som at du vil ha henne, ettersom du skriver at du blir sjalu når hun er med andre gutter. Sitter du bare og stirrer på henne? Jeg tror det faktisk ikke er så dumt om du går bort og snakker(flørter) med henne. Da vil du kanskje finne ut om du er forelsket eller ikke? Lenke til kommentar
Penance Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Alle er vel forskjellige, men jeg vet med meg selv at om jeg hadde vært usikker på om jeg er forelsket eller ikke, er jeg definitivt IKKE forelsket. Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Nei jeg pleier aldri å stirre på ho. Blir bare veldig forvirra av hvordan jeg reagerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå