Noiz Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei. Er det noen plass å få tak i World of warcraft og/eller World of warcraft: The burning crusade collectors edition? WOTLK Collectors har eg. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ikke mulig lengre. Såvidt jeg husker fra TBC release så var collectors edition bare er satt beløp som skulle lages og dette var omtrent utsolgt allerede ved forhåndsbestillinger. Så om ikke du finner et gjenglemt spill på et eller annet lager, så tviler jeg nok på det Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Du finner det garantert på eBay. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fant den på ebay for 600 KR http://cgi.ebay.com/World-of-Warcraft-WoW-Burning-Crusade-Collectors-New_W0QQitemZ370337416941QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games_Games?hash=item5639d486ed Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Men man må ha egen for Europa da. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Takk for svar. Sto foresten 10 eksemplar av WOTLK collectors edition i ein butikk sist uke( elkjøp), men det er vell ein del nyere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå