Gå til innhold

Tips til billig FullHD/HDready videokamera

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Tenkte jeg skulle kjøpe meg ett billig HD kamera som jeg kan bruke til filming av diverse ting, og lurer på om dere har noen tips til hvilke kamera som finnes der ute.

Er student så prisen burde ikke stige over 2000kr.

Kom gjerne med innspill.

Mvh. Iskall.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Så fint ut det kameraet der, men har du noen anbefalinger til det, eller evt. vet om noen som bruker det?

Lenke til kommentar

Så fint ut det kameraet der, men har du noen anbefalinger til det, eller evt. vet om noen som bruker det?

Vel, jeg vurderte å kjøpe dette og sjekket en god del info på nett. Men så kjøpte jeg et uten HD i steden.

Likevel så virket dette som et bra kamera som jeg nok hadde kjøpt om jeg skulle ha (veldig) billig HD.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Nei, 720. Trenger ikke FullHD kamera, men ett kamera som er bra i mørkt lys osv.

Lenke til kommentar

Nei, 720. Trenger ikke FullHD kamera, men ett kamera som er bra i mørkt lys osv.

Det vel akkurat det med mørket som er et usikkerhetsmoment med dette SANYO apparatet. Alle youtube testklippene er i godt dagslys. Også er det bare 5x zoom på det.

Men det tar etter hva jeg har sett veldig gode stillbilder i tillegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Siden du skrev FullHD kamera i tittelen så trodde jeg jo at det var det du trengte, da :p

Emnetittelen er endret til noe mer passende nå :D

Det vel akkurat det med mørket som er et usikkerhetsmoment med dette SANYO apparatet. Alle youtube testklippene er i godt dagslys. Også er det bare 5x zoom på det.

Men det tar etter hva jeg har sett veldig gode stillbilder i tillegg.

Jeg skjekket litt på youtube, og det kameraet er ganske bra i dagslys. Den har også fin autofokus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...