War Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Muskelfiberaktivering er det som teller, man må opp i 30 reps for å få den aktiveringen man får på 5 rep. Myorep -konseptet. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Jeg forstår hva du sier, derfor kalibrerer jeg vekter på en slik måte at jeg såvidt klarer 18 reps, mens 21 er målet. Jeg ønsker ikke å passere 25 reps. Det er som regel mellom 5 og 20 reps jeg bruker, litt avhengig av hvilken måned jeg er i,hvor mye tid jeg har og ikke minst hvor mye jeg gidder. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Så går du opp 1-2kg mnd også regner jeg med? til du paserer 95. Det er iallefall normalen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Jeg går opp i vekter etter som jeg føler jeg er klar for. Det må også sies at mitt mål for treningen er ikke å bli svær, mer kun for å holde en viss standard rent fysisk. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Høyrep vil da tømme glykogenlagrene og du vil få en pump, glykogenlagrene vil igjen øke og du vil bli litt større samt mer utholden. Du kan jo legge inn 1-2 x8 også først, så trene høyreppen din så beholder du muskelmassen bedre. Større eller ikke bestemmes av kcal-inntaket . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå