trondage Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Jeg er på let etter en verktøykasse som ligner på den i vedlegget. Det er ikke en verktøykasse for verktøy, men mer for skruer og småting. Det er bokser som kan tas ut en av gangen, noe som gjør det lett når man skal bruke en del skruer... Jeg har sett en kasse, i to etasjer, som kan dras ut som en trapp. Noen som vet hvor dette er å finne? På forhånd takk! :-) Redigert: Har nå funnet ut at det er en Black&Decker Organizer, men har ikke funnet noen butikker som har denne til salgs. Vet Coop Obs hadde den en gang.. Endret 6. mars 2010 av trondage Lenke til kommentar
Dexter-Morgan Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Vet at clas ohlson har solgt de. Har ikke peiling på om de selger de enda. Wurth selger den ihvertfall;) Lenke til kommentar
Tartan Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Butikker og byggevarehus som selger Black & Decker kan sannsynligvis bestille den til deg da Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Ikke akkurat den du spør om, men denne syns jeg er genial til småting og dippedutter. Kan bygges sammen i høyde og bredde og henges på veggen, samtidig som de enkelte skrinene kan tas ut og bæres med til arbeidsstedet, eventuelt kan hele kassen bæres som en koffert. I tillegg kan man organisere inndelingen av skrinene ganske fritt selv, siden det finnes løse bokser i så mange forskjellige størrelser. Endret 9. april 2010 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Ansats Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja den finnes på OBS bygg.Koster kr.196,00.Var der i går å så de i hylla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå