MrAvionics Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hei. En pakke ble sent fra CDon.com 25.02.10 Den er ikke kommet enda. Hva skjer? Kan det være at den ikke hadde plass i postkassa og posten har glemt å sagt i fra? Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Hør med posten eller CDON Endret 6. mars 2010 av eivindooo Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Det hjelper vell ikke å høre med cdon? For den er jo sendt derfra. Og det hjelper ikke å ringe til posten for da må man ha sporingsnummer. Mener dere at jeg skal gå ned på postkontoret å demonstrere? Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Vel, ta en telefon evt mail forklar situasjonen så ordner det seg sikkert Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hehe, å ringe til Posten er alltid like gøy. Ok da, mulig det finnes en eller to serviceinnstilte personer på kundesenteret deres, men jeg har til gode å treffe på akkurat de. Ta kontakt med ditt lokale postkontor (personlig oppmøte), og spør om de kan se om de har en pakke til deg. Det hender de glemmer å sende ut pakkelapp, eller at den blir borte. Hvis pakken ikke er sendt med sporingsnummer, så registreres den vel kun inn på navn? Men gjør det i løpet av et par dager. Blir den liggende for lenge, så returneres den til avsender. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Ja, får gå ned der igmorgen. Takk for info. Håpe på at de har den =) Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Posthuset hadde ikke sett pakken. Sendte mail til CDON o de sa at den mest sannsynlig hadde forsvunnet i posten. De satt inn pengene fra bestillingen og jeg bestilte på nytt. Da la de med sporingsnummer =) Så nå kommer den nok snar... Takker for tips alle sammen.!. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå