Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har opplevd det samme før med en av Battlefield 1942 tillegspakkene. Fikk bare beskjed om at de ikke kunne gjøre noe med det. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Hvis jeg får samme svaret blir jeg forbanna. Når jeg har brukt 400 kroner på et spill så forventer jeg jo at jeg skal kunne spille online! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Sikker på at han som tok navnet ditt ikke tok CD-keyen i samme slengen? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Jo, han har sikkert tatt avataren min også! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jo, han har sikkert tatt avataren min også! Tar snart over hele livet ditt Endret 8. mars 2010 av nilzern Lenke til kommentar
WiIIy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Huff da! Stakkar SaitekQ! Skal snart få meg Battlefield Bad Company 2 også, så eg håpar at ingen har tatt mitt nick Endret 8. mars 2010 av Nolly Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Joda, men nicket kan aksepterers, værste er jo det med serial keyen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Identitets tyveri er fæle greier Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Perfekt timing: http://www.slettmeg.no/ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Tror jeg vet hvem som tok nicket ditt, han kaller seg SaitekQ ingame. Hahahahah. Endret 8. mars 2010 av Kexxy er Sexxy! Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Her heter jeg JAR.ed da, men personlig bruker jeg MacJARedd nesten over alt, YouTube, PlayStation Network, og skal bruke samme nicket over alt framover, og skifter snart til MacJARedd her på forumet så snart jeg har mulighet. Stjeler folk nicket mitt, så tar jeg meg ikke nær av det. Legger bare til noen bokstaver eller nummer da, som f.eks. MacJARedd89, MacJARedd2k eller annet jeg skulle finne på. Bruker det nicket i og med at mellomnavnet mitt er Jard. Merkelig mellomnavn, hæ? Så ikke ta deg nær av sånne bagateller som det, SaitekQ. Hvorfor heter du et spill merkenavn(Saitek) egentlig? Klart, det er et dritbra merke, men hvorfor ikke finne på noe originalt? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jaj, får jo ikke spilt online uansett pga det står at CD-keyen min er i bruk. Må få EA til å ordne opp, men de har enda ikke svart på mailen som jeg sendte på lørdag! Skal gi dem til i morgen før jeg ringer. Og da starter du samtalen med "Hvem i helvette har brukt CD-keyen min i BF BC2?" Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Her heter jeg JAR.ed da, men personlig bruker jeg MacJARedd nesten over alt, YouTube, PlayStation Network, og skal bruke samme nicket over alt framover, og skifter snart til MacJARedd her på forumet så snart jeg har mulighet. Stjeler folk nicket mitt, så tar jeg meg ikke nær av det. Legger bare til noen bokstaver eller nummer da, som f.eks. MacJARedd89, MacJARedd2k eller annet jeg skulle finne på. Bruker det nicket i og med at mellomnavnet mitt er Jard. Merkelig mellomnavn, hæ? Så ikke ta deg nær av sånne bagateller som det, SaitekQ. Hvorfor heter du et spill merkenavn(Saitek) egentlig? Klart, det er et dritbra merke, men hvorfor ikke finne på noe originalt? Syntes nicket ditt var ganske kult, takk for tipset! Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Syntes nicket ditt var ganske kult, takk for tipset! Takker! Fett nick du og btw. Originalt. Det er det vi liker! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Kall deg for 'DA REEL SAITEKQ' eller noe. Jeg selv ble veldig opprørt nå fordi at jeg trodde man kunne ha det navnet man selv ville sånn som på CS, der jeg har kalt meg for 'BADASS MOTHERFUCKER' i det siste, og det er jo sikkert tatt allerede. Får vel finne på noe kr43t1vt. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) En av grunnene til BETA var for at brukere skulle "reservere" nick. EDIT: Leif. Endret 12. mars 2010 av Viruskongen Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Hvem i helvete har kidnappet EA folkene? Har enda ikke fått svar på mail, og det nytter heller ikke å ringe dem. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hvem i helvete har kidnappet EA folkene? Har enda ikke fått svar på mail, og det nytter heller ikke å ringe dem. Hehe! Hadde problemer med Orange Box for PS3. Noe som EA hadde ansvar for. Jeg sendte dem en mail, og de svarte aldri. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Krise! Mvh SaitekQ Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Joda, men nicket kan aksepterers, værste er jo det med serial keyen. Tror du virkelig han som tok CD-keyen og han som "tok" nicket ditt er samme person? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå