TMB Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Du kommer aldri til å finne meg! ops Endret 7. mars 2010 av timb Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 I WILL find you! Du vet ikke hvor jeg bor. HÆHÆHÆHÆHÆ. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Oh'nooooez! Dette var da meget synd på deg. Er nicket allerede i bruk, stakkar? Nei, du vet hva folk sier; Livet er ikke allitd like lett... poor you. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Jaja, flott at jeg har inspirasjon fra noen navn her da! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Lag et annet navn og legg han til som friends på spillet, når du ser han spiller joiner du serveren og skyter han! Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Faen meg en god ide, skal faen meg forfølge han på hver jævla server og Teamkille han hele tiden! Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Stolthet og respekt er mye viktigere enn stats! Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Kall deg Soulkillerx, mye bedre enn SaitekQ Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kom deg ut litt mer a, kamerat! Jeg er faktisk ganske så sosial, men når jeg endelig bestemte meg for å spille igjen så vil jeg jo at mitt nick som jeg har brukt i årevis overalt skal være ledig. Tenk hvis han er skikkelig dårlig, også tenker alle "Fy faen hvor dårlig SaitekQ har blitt, han suger jo." Problemet er jo at folk blir å tro det er meg. I WILL find you! Hva om han er bedre enn deg da Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ville kalle meg toro, jeg.. Og dere ser jo hva jeg er nødt til å leve med hver bidige dag! Det er jo helt homo! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kæm faen hva det som kalte seg Martin? Jeg har alltid kalt meg Martin, helt til jeg fant ut at noen hadde tatt navnet mitt, og du ser hva jeg må leve med nå!! Vi lever i en syk verden Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg syntes jo ikke SaitekQ er et spesielt bra navn, det er bare det at det er "mitt" fordi jeg har brukt så så lenge overalt på nettet. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 kanskje ham som bruker det i bf2 føler det på samme måte. "faens idiot som tok nicket mitt i mw2.." Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ville kalle meg toro, jeg.. Og dere ser jo hva jeg er nødt til å leve med hver bidige dag! Det er jo helt homo! lol, up yours. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Ville kalle meg toro, jeg.. Og dere ser jo hva jeg er nødt til å leve med hver bidige dag! Det er jo helt homo! lol, up yours. hvorfor kalte du deg ikke 2ro ? Endret 21. mars 2010 av nilzern Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) måtte ha med bokstavene T O R i den rekkefølgen. Tor er det selvfølgelig en tulling med 0 innlegg som har tatt. eller var det toro som var tatt? Meh, lenge siden. Endret 8. mars 2010 av toro2 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Jaj, får jo ikke spilt online uansett pga det står at CD-keyen min er i bruk. Må få EA til å ordne opp, men de har enda ikke svart på mailen som jeg sendte på lørdag! Skal gi dem til i morgen før jeg ringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå