SaitekQ Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Tror jeg vet hvem som tok nicket ditt, han kaller seg SaitekQ ingame. Seriøst? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Neida, men siden du spør et så dumt spørsmål får du dumme svar. Om det fortsatt ikke har gått opp for deg skal jeg oppsumere. Hvem i helvette har brukt nicket mitt i BF BC2? My ladies and gentlemen, let me present to you.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Tror nok heller det her denne karen... som har tatt nicket ditt Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Hvorfor ikke bare kalle deg SaitelQ2K eller noe sånt gjør jeg når Nilzern er brukt ( bruker ikke SaitelQ2K men nilzern2k eller noe ) Endret 7. mars 2010 av nilzern Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ville kalle meg toro, jeg.. Og dere ser jo hva jeg er nødt til å leve med hver bidige dag! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det var meg som tok nicket ditt. Fikk inspirasjon fra brukeren din her inne Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Det var meg som tok nicket ditt. Fikk inspirasjon fra brukeren din her inne Håper du tuller nå. Lenke til kommentar
Synpanic Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Løyner! Det var jeg som tok nicket ditt.. Så det her i forumet og hadde et syn frem i tid at du kom til å kjøpe BC2 og lagde en bruker med samme nick bare for å plage deg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg heter SaitekQ på BC2^^ Så sykt kult. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Sorry, visste ikke at du skulle bli så opprørt. Er det noen måte å få endret nicket sitt, slik at jeg kan hete noe annet? Lenke til kommentar
jevli Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Bu-hu! Hvis jeg hadde lest denne tråden, og det visste seg at nicket ditt ikke var tatt allikevel, vill jeg tatt det. Bare for å provosere Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Skjønner frustasjon din.. Fant ut at jeg skulle kalle meg Complexity for noen år siden, for så å finne ut at det finnes en gamingnettside som heter det.. De stjal nicket mitt 2 år før jeg fant det på! Endret 7. mars 2010 av Complexity Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Kom deg ut litt mer a, kamerat! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Var jeg som tok det Endret 7. mars 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hahaha... Huff... er det noe rart det er krig i verden sier jeg bare... Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Si fra hvis du vil snakke om det, jeg forstår at du har det tøft nå Lenke til kommentar
Even_A Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Nå fikk jeg en super idé! Fra nå av skal jeg ta nicket til en random jeg kommer over på forumet på alle ting jeg registrerer meg på. Spesielt spill jeg vet forekommer i stor grad her. Genialt! Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Kom deg ut litt mer a, kamerat! Jeg er faktisk ganske så sosial, men når jeg endelig bestemte meg for å spille igjen så vil jeg jo at mitt nick som jeg har brukt i årevis overalt skal være ledig. Tenk hvis han er skikkelig dårlig, også tenker alle "Fy faen hvor dårlig SaitekQ har blitt, han suger jo." Problemet er jo at folk blir å tro det er meg. I WILL find you! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå