SaitekQ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Nå er jeg så forbannet! Og jeg skal gjerne fortelle dere hvorfor. Dere skjønner, jeg bestemte meg for å kjøpe BF BC2 til PC. Så kommer jeg hjem og innstalerer det, også begynte jeg med profilen min. Så kom jeg til der jeg skulle velge navn på soldat og selfølgelig skrev jeg inn "SaitekQ". Til min store forskrekkelse var det faen meg brukt! Jeg har brukt SaitekQ overalt på forum, til og med i BF2. Nå er jeg så forbannet! Måtte bare uttrykke min frustrasjon! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hahah, gullkorn uenig. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 En venn av meg hadde noe som "Metalsteel372" den var plutselig tatt en gang å... Utrolig verden. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Regner TS med at han har enerett på navnet? Og i hele verden? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Regner TS med at han har enerett på navnet? Og i hele verden? selvfølgelig, dette betyr jo også at f.eks du kan starte sende ut brev til alle som heter per der du gir de en 2ukers frist til og bytte navnet sitt. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Regner TS med at han har enerett på navnet? Og i hele verden? Korrekt, men TS har mista rognposen fordi han ikke gjorde seg fortjent til å ha den lenger Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Huff, hva blir det neste? Går verden under? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Saitek er ganske standard nick, så ingen bombe at andre også vil hete det. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Mitt har aldri blitt tatt ^^ Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Mitt har aldri blitt tatt ^^ Det må vi gjøre noe med! Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Jo men hvorfor Saitek (..Q..) Og jeg får heller ikke spille online fordi CD-keyen min er fucked up. Må få ny av EA. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Tror jeg vet hvem som tok nicket ditt, han kaller seg SaitekQ ingame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå