Robin B Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Feil flasha Epox`en og det er helt dødt,så jeg trenger en ny chip eller en VELDIG hjelpsom fyr som har samme kortet som er villig til å re-flashe chipen min.Eller hvis det er noen med et dødt Epox som er villig til å selge det billig dersom chipen er i orden.HJELP....... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 kanskje en idee å skrive litt om hvor du er fra og sånt..slik at noen som bor i nærheten av deg kan melde seg eller noe... AKIRA Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 Selvfølgelig,er fra Svolvær i Lofoten og ville sette stor pris på hvis det var noen i nærheten.Er også villig til å sende Chipen hvor som helst i Norge hvis det var noen som var villig til å flashe den. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Ta en titt på denne: http://www.amptron.com/documents/recover.pdf (trenger Acrobat Reader) Der står det hvordan man gjenoppretter bioser. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 Hadde jeg bare fått liv i hovedkortet så......... Lenke til kommentar
totten Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Det er bare og resette biosen så skal alt funke bra igjenn. Du vet at du skal oppgradere biosen rett fra oppstarts bilde Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 Har absolutt greie på hva jeg holder på med men dessverre så prøvde jeg alt uten at det fungerte. Men heldigvis så ser det ut til at det kan gå bra,sendte chipen til en kar som skulle prøve å fikse den. Lenke til kommentar
ebe Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hvis PC-en leser på diskettstasjonen er det håp. Da følger du bare forklaringen som ligger på .pdf fila som Kamerat la link til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå