spetwols Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hei. Lagde ett emne her da, for en stund sia om at jeg hadde skaffa meg en plate spiller. Mangla bare stift, og jeg skaffa det. Den har funka gull helt til nå. Satt og koste meg med poker og a-ha i går kveld. Så var det en tulling som skulle bytte plate, så tok han bare og dro den armen inn, så han brøyt den på en måte. Så når jeg trykker på start nå, så skjer det ingenting. Jeg har skrudd opp spilleren, men finner ikke ut hva som er galt. Ikke at jeg har så mye peiling heller da MENMEN. Vist jeg trykker start, og dreier hjulet rundt, så funker den som vanlig. Er bare at jeg må gjøre det MANUELT. Er som at den ikke får noe strøm. Jeg kan ikke navnet på tingene her men : Jeg tok opp det lokket som plata går rundt på. Da kommer man til den greia under der med reima som drar hjulet rundt og rundt. Der er det en rund og hvit boks. Det er den det reima sitter i og den lille spisse pinnen man setter platene i. Når jeg trykker på start på spilleren da så står hele den hvite, runde boksen og vibrer. Er akuratt som at det er noe som har skilt seg fast et sted. At den sitter fast. Men det som er så rart også, på en måte. Siden jeg kan dra hjulet manuelt rundt og da virker den armen og alt vanlig. Håper det er noen luringer her som kan vite hva som er galt. Noen gamle plate spiller travere! Takker veldig mye for svar! Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Nå virker det virkelig ut som at det er noe som har skilt seg fast eller noe sånt. Siden ista så plutselig rikka den seg noen hakk uten at jeg rørte noe som helst. Jeg tok opp lokket under der og skrudde på de 2 skruene under der som holder motoren. Så justerte jeg den litt. Da virket den faktisk i 2-3 sek, så stoppet den. Virker ut som det er noe galt der ja,men nå har jeg sitti og kåla og justert i 2-3 timer til ingen nytte. Må vel være noen som har erfaring med dette, om hva det kan være ? Drivreima er perfekt. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg ville tatt med spilleren til en hi-fi sjappe og fått noen der til å titte på den. Hi-Fi Klubben pleier å være veldig hjelpsomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå