bossberge Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Har innstallert windows xp på nytt på min mors gamle fujitsu siemens laptop. Det stod et sony ericsson gc79 kort i for å kunne koble meg på wireless LAN. Den driver jeg har lastet ned fra sony sine hjemmesider vil ikke virke. Prøvde derfor å koble kabelen til rett i maskinen, men dette funket heller ikke. Det står at jeg er tilkoblet osv, men umulig for meg å komme inn på noen nettsider, med hverken explorer eller opera. Har sjekket litt på nettet om min maskin, som er en fukitsu siemens amilo PRO v2030 og der står det at det skal være innebygd trådløt kort. Men finner ingenting om dette på maskinen, Det viktige her er at jeg klarer å koble meg til et trådløst nett, men på mine nettverksteder finner jeg ingenting om å søke etter trådløse nett. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Du må legge inn drivere til maskinen. Gå inn på sidene til f-s og last ned driverne. Bruker du WPA-kryptering, så må du også legge inn servicepack til XP. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Her har du siden til drivere for den modellen. Downloads results for AMILO Pro V2030 I det grå feltet bør du finne det du trenger,også en wlan driver til det innebygde trådløskortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå