Flamme73 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg har et problem, får noen dager siden fikk jeg et virus, et reklamevirus som jeg fikk av et "antivirus" program. Jeg fikk fjernet alt virus på pcen ved hjelp av Norton Antivirus 2010, men nettside problemet var der fortsatt. Jeg HAR internett og mulighet til å foreks spille online på pc spill og sånn men jeg har ingen mulighet til å åpne en nettleser i uansett hvilken sammenheng det er i, når jeg åpner en nettleser blir alt utenom toolbarene hvitt, og det står "kobler til "127.0.0.1" og etterhvert står det ingenting der. Jeg trenger å løse problemet så jeg kan åpne internettsider igjen. Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 127.0.0.1 er din egen maskin. Se i filen hosts som ligger på >windows>/system32/drivers/etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 127.0.0.1 er din egen maskin. Se i filen hosts som ligger på >windows>/system32/drivers/etc. Hva skal jeg finne der? Når jeg åpner den kommer det bare opp en kalender... Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMP Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 har du forsøkt å kjøre: "ipconfig /flushdns" i command prompt? har du sjekket hostfilen din om det ligger noe redirects der? les her for noe som kanskje kan hjelpe deg med det Lenke til kommentar
megla Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg har et problem, får noen dager siden fikk jeg et virus, et reklamevirus som jeg fikk av et "antivirus" program. Jeg fikk fjernet alt virus på pcen ved hjelp av Norton Antivirus 2010, men nettside problemet var der fortsatt. Jeg HAR internett og mulighet til å foreks spille online på pc spill og sånn men jeg har ingen mulighet til å åpne en nettleser i uansett hvilken sammenheng det er i, når jeg åpner en nettleser blir alt utenom toolbarene hvitt, og det står "kobler til "127.0.0.1" og etterhvert står det ingenting der. Jeg trenger å løse problemet så jeg kan åpne internettsider igjen. Takker for svar på forhånd Hei Flamme 73. Har hatt mange tilfeller på akkurat det samme problemet du har. De "Antivirus" programmene er problematisk og få fjernet, og det beste løsningen jeg har funnet er å slette brukerprofilen din på pcen (eller kall den f.eks jens.jensen_old) for så å logge inn på nytt igjen. Mye av de innstillingene som blir satt når du får denne typen virus, er profil basert og blir løst ved en profil dump. PÅ den andre siden, hvis du spiller spill som lagrer informasjon på mine dokumenter eller liknende, ta backup først. Antivirus "Scammene" er spesielt ekle å ha med og gjøre når du er local Administrator på datamaskinen. Husk: Du kan ikke være logget inn på din egen bruker når du skal dumpe profilen. Hvis ingen annen bruker er lagd, så må du opprette en. Du må også restarte datamaskinen for å dumpe, fordi en fil forblir låst i profilen din hvis du bare logger av. Håper dette løser problemet ditt! Mvh, Megla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå