Complexity Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Lukter litt på tanken om å kjøpe en slik. Virker som en billig og grei mobil, med android og qwerty. Noen som har en slik og kan dele erfaringer? Vanskelig å finne specs på denne også, men regner med den har wifi? prosessoren og minnet er kansje ikke av det største, men så lenge telefonen ikke henger å slikt så går det nokk greit. mvh. Complexity Lenke til kommentar
WinPhone Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 har du prøvd gw 520? fortsått det slik at tastaturet er ganske likt? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Har ikke prøvd den nei.. Har bare prøvd N97 med qwerty, og den vil jeg ikke ha (pga symbian Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Ser ut til at det blir denne gitt. Virker som en bra telefon for lite penger.. Mye forskjell ifra android 1.5 til 1.6 og 2.0? klarer jeg meg fint med 1.5 eller vil ikke aplikasjoner å slikt støtte 1.5? Edit: Leif Endret 7. mars 2010 av Complexity Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 kan vel mulig opgradere til 2.0? LG kommer sikkert med en slik opptatering for telefonen ser litt "laggette" ut... vurderer selv denne telefonen sterkt! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 LG har annonsert at det vil komme oppdatering til Android 1.6 snart. og folket på XDA developers er godt i gang med å få inn Android 2.0 på den.. Slik jeg har forstått, så mangler de bare å få til wifi og kameraet.. Blir vel bra det håper jeg Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 XDA folka er utrolige! helt vildt hva dem får til tror jeg skal bestille meg en slik nå med engang. må bare høre med tele2 om kontant standard først Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Rart å se at det er nesten inge som har inne denne telefonen.. ingen elkjøp eller ekspertbutikker har den inne, og nesten ingen nettbutikker.. Gla jeg fikk den siste som var igjenn hos Dustin Home Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 de har mange på elkjøp kristiansand Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Telefonen virker knallbra, og merker ikke noe særlig til lagg. Er storfornøyd Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 kunne ikke tenke deg og skrive litt personelig erfaring når du har hatt telefonen en stund da ? skulle gjerne vist hva folk syntes om den Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Det kan jeg gjøre vettu Men hittil så opplever jeg android som genialt, har sotte en del på android market å instalert masse apps, å nesten alt har fungert fint. telefonen virker smooth å veldig greit å bruke Merker at de touch sensitive knappene nede på telefonen er litt irriterende.. kommer borti de med håndflaten å slikt ganske ofte.. men er vel bare en vanesak. Måtte laste ned program for å kunne lukke programmer, og for å kunne bla i innholdet på minnekortet, men det var enkelt og finne, og programmene virker bra Endret 12. mars 2010 av Complexity Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 virker jo som en bra telefon på de andre og som har den ingen lagg til nå? i F. eks film eller noe om du har prøvd... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Har prøvd noen musikkvideoer og noen videoer filmet med min gamle mobil, Og det har gått fint noen filmtyper den ikke klarte å spille av, men det er vel sikker bare å instalere en annen avspiller. Synes telefonen er kjapp og responsiv, og skjermen fungerer utmerket Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 da skal jeg rett og slett ut og kikke på telefon idag! Tusen Takk for din mening Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Har du fått sett på telefonen nå? noen synspunkter? Lenke til kommentar
hbje Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 hvordan er denne telefonen å skrive meldinger med? er skjermen skarp og klar? Er den stor? Passer den for meg som vil ha en mobil å ''leke'' meg litt med, vise fram, sende meldinger og ringe med ? og nett kanskje ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Den er herlig å skrive meldinger med, og jeg opplever skjermen som veldig skarp å klar den er mye mindre enn jeg hadde forventet meg faktisk. jeg har ikke gjort noe særlig annet enn å leke med min siden jeg fikk den for 2 dager siden Annbefaler foresten spillet What the doodle!? Genialt spill. men du burde ha wifi koblet opp da. Wifi funker og utmerket foresten, går flott å surfe på nettet, sjekke mail og facebook osv ^^ Endret 14. mars 2010 av Complexity Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 har du prøvd Exchange sync av mail og kontakter? leser at android før 2.1 ikke har støtte for det og siden vi ikke kan betale for programmer i market så går det ikke å laste ned de som koste peng heller :-( kanskje jeg må vente på htc desire da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå