Gå til innhold

Er hd58xx/57xx problemene fikset?

Aizen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke noe nytt?:S klarer ikke finne noe når jeg googler:(

å ingen som vet når catalyst 10.3 kommer?

Catalyst

10.3 preview update

nice:) takk, men vet du om den fikser problemene med 5000 serien?

finner ikke selv:P ja jeg er noob

Vet ikke hvilke problemer du snakker om. Du får prøve :)

10.3 download

Har ikke vista:( kunne ikke finne en link til xp heller:(

å problemene jeg mener er gsod (grey screen of death) søk på det så forstår du:P

Lenke til kommentar

å problemene jeg mener er gsod (grey screen of death) søk på det så forstår du:P

Den driveren er kun ute til Windows 7/Vista. Du burde kanskje vurdere å oppgradere til Windows 7 64bit for å få DX10/11 støtte, samt kjører du på 32bit WinXP vil du også ikke lenger være begrenset til 4GB adressbart minne som vel og merke skjermkortet tar sin porsjon av.

Lenke til kommentar

Den driveren er kun ute til Windows 7/Vista. Du burde kanskje vurdere å oppgradere til Windows 7 64bit for å få DX10/11 støtte, samt kjører du på 32bit WinXP vil du også ikke lenger være begrenset til 4GB adressbart minne som vel og merke skjermkortet tar sin porsjon av.

Eneste jeg vil er å få skjermkortet til å fungere! ikke noe "kjøp ditt kjøp datt!":p

Men vis noen her faktisk kan svare på spørsmålet så hadde det vert konge:)

Kommer catalyst 10.3 til å fikse greyscreen problemene? Eller er dem fikset med en hotfix eller noe? har 5770 så den hotfixen for 5800 funker ikke!

Lenke til kommentar

Last ned Msi Afterburner for å stille på core og minne clocken. Grunnen til de gråskjermenen med verticale striper er antaglivis minne som er ustabilt. For selv gråskjerm når jeg overclocker minne får mye på hd5770.

Men det kan og vere for lite volt til core clocken, men prøv å still ned minne til skjermkortet først.

Lenke til kommentar

Last ned Msi Afterburner for å stille på core og minne clocken. Grunnen til de gråskjermenen med verticale striper er antaglivis minne som er ustabilt. For selv gråskjerm når jeg overclocker minne får mye på hd5770.

Men det kan og vere for lite volt til core clocken, men prøv å still ned minne til skjermkortet først.

hehe ok. men hvor mye?

Har du hørt at dette funker for andre med greyscreen og sånt?

kan vel ikke ødelegge noe med å gjøre dette?

Lenke til kommentar

Hvis det med problemer menes svart skjerm som dukker opp paa rare tidspunkt saa ja, da fikset 10.2 det tydeligvis. MEN, naar jeg installerte 10.3 saa dukket problemet opp. Dette var dog med control center.

serriøst? har jeg gått glipp av noe:S?

så 10.2 fikset altså greyscreenproblemene for "alle" kortene? min 5770?

Men ja noen får svart skjem mens andre får gråskjerm osv på alle slags tenkelige plasser:P som feks når pcen bare står på.

Klarer ikke å finne det selv det du sa om at 10.2 fikset dette for 5700 serien:S

Lenke til kommentar

Nei, har visst enda problemer jeg, MEN hadde ikke det naar jeg la inn driverene for forste gang om jeg ikke husker helt feil. Da hadde jeg nemlig lest her paa forhaand og la kun inn drivere, ikke control center. Spill fryser og faar en skjerm bestaaende av vertikale striper i to farger. Skjedd i Battlefield, Bioshock2 og Crysis til naa. Forbanna altsaa

Lenke til kommentar

Nei, har visst enda problemer jeg, MEN hadde ikke det naar jeg la inn driverene for forste gang om jeg ikke husker helt feil. Da hadde jeg nemlig lest her paa forhaand og la kun inn drivere, ikke control center. Spill fryser og faar en skjerm bestaaende av vertikale striper i to farger. Skjedd i Battlefield, Bioshock2 og Crysis til naa. Forbanna altsaa

Ja er noe dritt!:(

Men får håpe på at catalyst 10.3 fikser det:)

NOEN SOM VETT NÅR DET KOMMER?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...