Magronmhr Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 ikke noe nytt?:S klarer ikke finne noe når jeg googler:( å ingen som vet når catalyst 10.3 kommer? Catalyst 10.3 preview update nice:) takk, men vet du om den fikser problemene med 5000 serien? finner ikke selv:P ja jeg er noob Vet ikke hvilke problemer du snakker om. Du får prøve 10.3 download Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 ikke noe nytt?:S klarer ikke finne noe når jeg googler:( å ingen som vet når catalyst 10.3 kommer? Catalyst 10.3 preview update nice:) takk, men vet du om den fikser problemene med 5000 serien? finner ikke selv:P ja jeg er noob Vet ikke hvilke problemer du snakker om. Du får prøve 10.3 download Har ikke vista:( kunne ikke finne en link til xp heller:( å problemene jeg mener er gsod (grey screen of death) søk på det så forstår du:P Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Har ikke vista:( kunne ikke finne en link til xp heller:( å problemene jeg mener er gsod (grey screen of death) søk på det så forstår du:P Den driveren er kun ute til Windows 7/Vista. Du burde kanskje vurdere å oppgradere til Windows 7 64bit for å få DX10/11 støtte, samt kjører du på 32bit WinXP vil du også ikke lenger være begrenset til 4GB adressbart minne som vel og merke skjermkortet tar sin porsjon av. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Har ikke vista:( kunne ikke finne en link til xp heller:( å problemene jeg mener er gsod (grey screen of death) søk på det så forstår du:P Den driveren er kun ute til Windows 7/Vista. Du burde kanskje vurdere å oppgradere til Windows 7 64bit for å få DX10/11 støtte, samt kjører du på 32bit WinXP vil du også ikke lenger være begrenset til 4GB adressbart minne som vel og merke skjermkortet tar sin porsjon av. Eneste jeg vil er å få skjermkortet til å fungere! ikke noe "kjøp ditt kjøp datt!" Men vis noen her faktisk kan svare på spørsmålet så hadde det vert konge:) Kommer catalyst 10.3 til å fikse greyscreen problemene? Eller er dem fikset med en hotfix eller noe? har 5770 så den hotfixen for 5800 funker ikke! Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Prøv å reduser minne clocken. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Prøv å reduser minne clocken. hmmm hvorfor å hvordan gjør jeg det:P? men takk for tips Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Last ned Msi Afterburner for å stille på core og minne clocken. Grunnen til de gråskjermenen med verticale striper er antaglivis minne som er ustabilt. For selv gråskjerm når jeg overclocker minne får mye på hd5770. Men det kan og vere for lite volt til core clocken, men prøv å still ned minne til skjermkortet først. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Last ned Msi Afterburner for å stille på core og minne clocken. Grunnen til de gråskjermenen med verticale striper er antaglivis minne som er ustabilt. For selv gråskjerm når jeg overclocker minne får mye på hd5770. Men det kan og vere for lite volt til core clocken, men prøv å still ned minne til skjermkortet først. hehe ok. men hvor mye? Har du hørt at dette funker for andre med greyscreen og sånt? kan vel ikke ødelegge noe med å gjøre dette? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Prøv 50mhz eller mere, å du kan ikke ødelegge noe ved å gjøre dette. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Prøv 50mhz eller mere, å du kan ikke ødelegge noe ved å gjøre dette. Nice! takk skal prøve dette i morgen etter jobb:) men bare for å få det bekreftet. jeg skal stille den på 50? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Core clocken er 850 og memory clocken er 1200. Prøv å senk memory clock til 1150 eller mindre. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvis det med problemer menes svart skjerm som dukker opp paa rare tidspunkt saa ja, da fikset 10.2 det tydeligvis. MEN, naar jeg installerte 10.3 saa dukket problemet opp. Dette var dog med control center. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Hvis det med problemer menes svart skjerm som dukker opp paa rare tidspunkt saa ja, da fikset 10.2 det tydeligvis. MEN, naar jeg installerte 10.3 saa dukket problemet opp. Dette var dog med control center. serriøst? har jeg gått glipp av noe:S? så 10.2 fikset altså greyscreenproblemene for "alle" kortene? min 5770? Men ja noen får svart skjem mens andre får gråskjerm osv på alle slags tenkelige plasser:P som feks når pcen bare står på. Klarer ikke å finne det selv det du sa om at 10.2 fikset dette for 5700 serien:S Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Noen som vet når 10.3 kommer ut? finner ingenting på google:S vet det er ute en sånnen preview ting, men jeg trenger den andre som jeg trodde skulle komme i går. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Nei, har visst enda problemer jeg, MEN hadde ikke det naar jeg la inn driverene for forste gang om jeg ikke husker helt feil. Da hadde jeg nemlig lest her paa forhaand og la kun inn drivere, ikke control center. Spill fryser og faar en skjerm bestaaende av vertikale striper i to farger. Skjedd i Battlefield, Bioshock2 og Crysis til naa. Forbanna altsaa Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Nei, har visst enda problemer jeg, MEN hadde ikke det naar jeg la inn driverene for forste gang om jeg ikke husker helt feil. Da hadde jeg nemlig lest her paa forhaand og la kun inn drivere, ikke control center. Spill fryser og faar en skjerm bestaaende av vertikale striper i to farger. Skjedd i Battlefield, Bioshock2 og Crysis til naa. Forbanna altsaa Ja er noe dritt! Men får håpe på at catalyst 10.3 fikser det:) NOEN SOM VETT NÅR DET KOMMER? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 10.3a preview, den som kom 16.mars er lik den som kommer idag. Link til 10.3a. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 10.3a preview, den som kom 16.mars er lik den som kommer idag. Link til 10.3a. HAR XP! den funker bare til vista:P Men vet du når den kommer? er det i dag faktisk? Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Fant en driverpakke hos produsenten av kortet: http://www.hisdigital.com/un/download1-490.shtml Kan noen sei meg hva dette er:P? Står i koder for meg (ja jeg er noob). er det catalyst 10.3? MEN det viktigste spørsmålet! Er den greyscreen fikset?(A) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå