Mr_Tiger Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvor mye hadde dere gitt for dette kabinettet? og hvordan er det. Er er litt spec. Lian li Fulltower kabinett Sunbeam Rheobus viftekontroll, customfront: AC "Aquabay"-programmerbart display: AC "Aquastream"-pumpe, 12V: AC brakett,for "aquatube",rustfritt stål: - AC Vannblokk Cuplex PRO for socket AC Vannblokk nVidia 6600GT: AC Vannblokk Chipset: AC Vanntank "Aquatube", Sølv: AC Radiator 2x120: AC Radiatorgrill 2x120, rustfritt stål: - +Diverse slanger, nipler Håper noen kan hjelpe:) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Farget hele kabinettet sort hadde nok økt verdien. Ser mye bedre ut etter min mening. Hvis du skal selge det, hadde jo det vært en god ting å gjøre. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 500kr kanskje Skal ikke selge, men lurer på om jeg skal kjøpe det. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Kjøp Obsidian 800D: Endret 6. mars 2010 av Romis Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Ser jo fint ut det. Er det mulig å montere min 360mm radiator med 3 x120mm vifter. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Obsidian 800D er vel kjent for å være et av de beste kabinettene til å bygge en pc i, kanskje det aller beste, så det bør vel gå ann. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) På toppen har man plass til tre 120mm vifter: Kan anbefale denne youtube videoen: Endret 7. mars 2010 av Romis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå