protoneedhelp Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg skal være der i 4 dager. Hva bør jeg ta med meg? Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Vandring gatelangs i Kreuzberg og et besøk til kunsthuset Tacheles i Oranienburger Straße 53 er to must etter min mening. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg skal være der i 4 dager. Hva bør jeg ta med meg ? Hva du bør ta med deg? Tannbørste, tannpasta, shampo, undertøy, sokker, ekstra bukse, etc. Kanskje et kamera. På en 4-dagers tur må du ta med alt du vil ha bruk for i løpet av fire dager. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Du er i alle fall nødt til å ta passet med deg. Helsekort og kredittkort er også å anbefale. Ellers får du tak i det du trenger i Berlin. Endret 6. mars 2010 av robertaas Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ingenting. Ikke for å være en festbrems, men jeg var i Berlin. Bortsett fra mange butikker å shoppe i, og en god resturant var det totalt bortkastet tid. Men hvis du er interessert i minnesmerke, fins det mange av dem i Berlin Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kreuzberg, Friedrichsein, Berliner Tiergarten. East side gallery Riksdagen På Radisson Hotell Berlin finner du verden største akvarium Gamle øst-berlin er best på fest Lange avstander i Berlin, gå for kort på undergrunn Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 På Radisson Hotell Berlin finner du verden største akvariumDet må nok kun være for en bestemt type akvarium for jeg har sett langt større akvarier enn dette. Dette akvariet i Berlin er på 900.000 liter. Verdens største er på over 30 millioner liter. Det er veldig mye lokalt skryt om verdensrekorder rundt omkring. Lenke til kommentar
MortenStenb Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei! Jeg tar det i denne posten i stedet for å lage ny tråd, men jeg lurer på noe av det samme som trådstarter, men til forskjell så skal jeg være i Berlin i 4 timer ca.. Hva er et MUST å få med seg på så kort tid? Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vandring gatelangs i Kreuzberg og et besøk til kunsthuset Tacheles i Oranienburger Straße 53 er to must etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå