Gå til innhold

Star Wolves 3- utrolig vanskelig selv på easy?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kjøpt dette spillet på steam etter gode minner fra starwolves1.

Fikk faktisk med de 2 første gratis :) 2ern sysn jeg virker upolert med menyer osv, men 3ern er god.

Sitter faktisk også fast. Er ett stykke uti rett etter att du har fått din 3dje pilot. Vet ikke om det er der du sitter fast, men det er en håpløs situasjon.

Spiller på medium.

Lenke til kommentar

jeg starta på nytt, med en gang la jeg merke til at jeg hadde gjort en feil i begynnelsen forrige gang, så nå , etter ca 10 timer har jeg ett skip med 3500 shield , 3500 armour, og feeete partikkelakselleratorkanoner over alt. og det rett etter å ha plukket opp tredje mann. spillet kan spilles i så mange retninger, gjør man noe negativt tidlig vil resten bli mye hardere. må si jeg kooser meg virkelig med dette spillet, har nesten ikke spilt annet siste uka.

Lenke til kommentar

Endelig kommet meg igjennom spillet. Virkelig bra historie egentlig vist man tar seg tid til og lese. Litt "cheesy b-film" aktig, men gjør bare opplevelsen bedre :)

Tips er og oppgradere moderskipet med de dyreste tingene du finner på piratbaser eller msf shop. Blir jo en ustoppelig tank

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...