China Burger Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Denne beskjeden har jeg fått det siste 5 timene når jeg prøver å logge inn på hotmail, med domene @live.no. Har ikke funnet noe som tyder på at @live.no hotmail serveren er nede. Bortsett fra her hos meg da. Dette er beskjeden jeg får opp: We're doing some maintenance to improve the service. We apologize for getting in your way. Please try again in a few minutes. If it's been more than an hour, tell us you're still waiting. Dette er hva jeg får opp i adresseruten: htp://sn121w.snt121.mail.live.com/mail/LoginError.aspx?error=108&mt=en-us&ru=http%3a%2f%2fsn121w.snt121.mail.live.co%2fdefault.aspx%3fwa%3dwsinin1.0 Endret 6. mars 2010 av IDF Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ingen problemr med pålogging til hotmail for meg. Har du prøvd på nytt nå? Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Ingen problemr med pålogging til hotmail for meg. Har du prøvd på nytt nå? Nå prøvde jeg nettopp på nytt - og nå kom jeg rett inn etter 5 timer. Du er jo rene mirakel Jesus jo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå