Gå til innhold

innkjøpspris på SE t610

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurte på om noen viste innkjøpsprisen på t610.

Var en som kanskje kunne skaffe den til meg for innkjøpspris, men jeg har ikke fått prisen enda.

Også kjenner jeg en annen som også kanskje kan skaffe til den prisen.

Trenger å vite prisen, for Siba selger med netcom youngtalk(12mnd) for 2500 kr.

tror active talk kostet 1900 på siba.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, innkjøpspris ja, hmmz, det har jeg egentlig ikke lov til å si da, men tror den ligger mellom 2500 og 3000, jeg er ikke så sikker på det, man får vite innkjøpsprisen når butikken får mobilen.... :D:D

PS: lykke til med å få den til innkjøpspris, og vis du får den, ring meg da, hehehe, vi ses etter på da øystein.

Lenke til kommentar

Butikkene får ikke vite innkjøpsprisen før dem får varen på lagret.

Det var det telekiosken sa til meg, derfor har de ikke en ordentlig pris, men vet ikke om siba, elkjøp,expert og lefdal har samme ting da... spør han du kjenner om innkjøpspris da...

Lenke til kommentar

som jeg skrev tidligere hadde jeg ikke fått prisen av han, får heller ikke tak i han.

alle butikken som allerede har en pris på produktet, må ha fått en innkjøpspris.

De som burde vite innkjøpsprisen er da alle webbutikker, lefdal, elkjøp osv...

Ps: det kan hende de sa de ikke hadde innkjøpspris fordi de ikke sier innkjøpsprisen :wink:

Lenke til kommentar

Innkjøpspriser er nok noe som forhandlerene både ønsker og SKAL holde for seg selv. Og det er det mange grunner til. De fleste har også underskrevet en ansettelseskontrakt som forbyr de å røpe slike ting. Tror ikke du skal ha noen forhåpninger om å finne innprisen. Skulle du mot formodning finne en innpris kan den variere like mye som utprisen fra de forskjellige forhandlere da det som oftest er en bestemt kalkyle som beregnes utifra innprisen. Og innprisen er varierende etter hvor stor kjeden er og inngåtte rammeavtaler (rabatter og innkjøpsmengde).

Lenke til kommentar

For å si det enkelt , koster 610 med 12 mnd binding 2500 , så er det langt under innkjøpspris.....Innkjøpsprisen er ofte høyere enn utsalgsprisen , men så kommer telenor/netcom osv inn med subsidiering , noe som gjør at butikker ikke taper på salget....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...