DubleTruble Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hei. Har planer om å reise til syden (varmere strøk) til høsten, men vet ikke helt hvor. Lurer på om noen har noen tips/erfaringer om hvor vi kan reise (det er en familie tur)? Turen skal helst gå et sted i Europa, men reiser utenfor går også. tusen takk for alle svar. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Noen ideer om hva dere har lyst til å gjøre? Lenke til kommentar
LopudLover Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Sjekk den vakre bilfrie øya Lopud i Kroatia. Øya ligger rett utenfor Dubrovnik og er bare fantastisk flott med nydelige sandstrender og hyggelige innbyggere. Her bor man privat eller på små hyggelige hotell. Vi er ofte her og får god hjelp fra et norsk firma. Lenke til kommentar
DubleTruble Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 ble ikke noe Dro til Alpene vinteren i istedenfor Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Alpene er langt bedre. :!: Hvor var dere? Lenke til kommentar
DubleTruble Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Alpene er langt bedre. :!: Hvor var dere? Serre Chevalier Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ai ai ai, der har jeg ikke vært. Hvordan var det? Forholdene, snøen, byen, mange heiser osv? Jeg har vært på rundt 10-12 alpesteder i Frankrike, Sveits, Italia, Østerrike og Tyskland. Lenke til kommentar
DubleTruble Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Ai ai ai, der har jeg ikke vært. Hvordan var det? Forholdene, snøen, byen, mange heiser osv? Jeg har vært på rundt 10-12 alpesteder i Frankrike, Sveits, Italia, Østerrike og Tyskland. eneste anlegget jeg har vært i utenfor norge så jeg syntes det var kjempe bra det. Kjempe deilig og veldig lange bakker. var ikke så mange turister der når veg var der men tror det er det i ferier og helligdager. Nå var vi veldig slitende eller lange dager i bakken så det ble ikke så mye ute liv på oss. og anbefaler det på det sterkeste drar heller ditt en gang til enn til syden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå