Flimzes Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Der er jeg helt enig men her står det jo på pris, og de fleste nye LCD-tv'r er gode nok for de fleste når man har et budsjett å holde seg til, sant? En konklusjon basert på diskusjonen, og jeg sier ja, jeg er enig Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Grunnen til at jeg egentlig tar tak i sånt og i det hele tatt gidder å bry meg med det er fordi folk blir fort forvirra med alt styret rundt tvene og spesielt butikker som stadig finner på nye ting å kalle tvene som f.eks LED tv(de refererer da til LCD tver med LED baklys). Da skal jeg bare forklare kort hvordan det funker: LED LCD er da LCD tver med LED belysning OLED er da det nyeste som er der hver enkelt pixel har sin egen lille LED, de tvene er da begrenset i sin størrelse(tror 15" er det største, ikke helt sikker på det) og er veldig dyre for øyeblikket. EDIT: beklager så mye for så mye ot her Endret 14. mars 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Flimzes: Hehe, det er bra Hadde detter vært en tråd som het: "LCD vs LED LCD", så hadde jeg ikke kommet å sagt at LCD er mye bedre Endret 14. mars 2010 av TraktorBolla Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Grunnen til at jeg egentlig tar tak i sånt og i det hele tatt gidder å bry meg med det er fordi folk blir fort forvirra med alt styret rundt tvene og spesielt butikker som stadig finner på nye ting å kalle tvene som f.eks LED tv(de refererer da til LCD tver med LED baklys). Da skal jeg bare forklare kort hvordan det funker: LED LCD er da LCD tver med LED belysning OLED er da det nyeste som er der hver enkelt pixel har sin egen lille LED, de tvene er da begrenset i sin størrelse(tror 15" er det største, ikke helt sikker på det) og er veldig dyre for øyeblikket. EDIT: beklager så mye for så mye ot her LG slapp nettopp en 15", som er den største offisielt i salg, for 40 000 eller noe slikt, tidligere var sonys 11" eneste alternativ, det har dog vært vist frem OLED av langt mer respektable størrelser, Sony viste frem en 28" samtidig som de lanserte 11"eren sin, LG har vel hatt en enda større. Men kanskje nok OT nå Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Trådstarter får hvertfall mye å les på når han våkner Hva med en konklusjon så han får noen svar ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Vi må fortsatt vite hva han skal bruke pcen til først. Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Han sier spill og film. Film er jo en ting, men spill kan være så forskjellig. skal han spille cs eller crysis liksom Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Haha, litt av en diskusjon Lcd tv holder nok lenge, plasma har jeg dårlige erfaringer med, og Led lcd blir vel litt i toppsjiktet. Blir wow og mw2 Bare det som blir kjørt på maskinen. Endret 15. mars 2010 av Frozt Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) "bare" mw2... mw2 er ganske krevende, som er poenget med et slikt spørsmål. Er du villig til å bygge pcen selv, eller vil du ha ferdig-bygget? http://www.komplett....aspx?sku=444117 + http://www.komplett....aspx?sku=447817 + http://www.surround....FX-4-Black.html = 11500kr 8500 igjen til pc, som er ganske greit om du er villig til å bygge selv. EDIT: *banneord* forumet er idiot, innlegget blir mer eller mindre uleselig jo Endret 15. mars 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå