s0ndr3 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 hei! Som tittel tilsier, har jeg et problem når jeg skal brenne en cd med sanger. Når ca. halvparten av sangene er brent, så åpner cd-rommen, og jeg får feilmelding, om at filene ikke kan brennes... tror ikke det skal være noe galt med cd-ene (CD-R) har prøvd med flere brenne-program, uten hell... noen som vet hva som kan være galt? Takker for svar!! Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Dei sangene som har blitt rent FØR cd kommer ut, fungerer dei på cd? CD-rom skal jo åpne seg etter brenning, så kanskje cd-en er full, og at den da åpner seg og viser feilmelding? Lenke til kommentar
s0ndr3 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Nei CD`n er praktisk talt ødelagt/ubrukelig. Når jeg lukker cd-rommen igjen, står det bare at cd-en er tom, og "klar" til å brennes, men det går ikke ann å brenne noe Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Kanskje prøve eit anna program? EG bruker ganske ofte WMP om det er musikk det er snakk om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå