Gå til innhold

Er mennesker fra steder som Bærum penere enn mennesker fra andre steder?

Mann_85

Anbefalte innlegg

Jeg, personlig, etter å ha besøkt noen venner i Bærum, oppfatter menneskene der som generelt penere enn i for eksempel Stavanger, hvor jeg bor. Jeg vet ikke hva som gjør dette, jeg vil egentlig bare høre litt meninger fra andre. Kan det ha sammenheng med at de som bor der tjener mye penger? Jeg tenkte over muligheten for at det kan ha en sammenheng med at rike menn gifter seg med pene jenter, og får pene barn, og at de, fordi de har mye penger, bosetter seg i dyre strøk?

Endret av Mann_85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke de er penere, men kanskje PRØVER de å se penere ut enn resten av befolkninga ved å bruke unaturlige midler o.l og at dette for noen oppfattes som penere enn uten.

Jeg syns ikke bærumsjenter er penere enn andre.

Lenke til kommentar

Alle steder har pene og mindre pene folk, Det kan hende at du har vært heldig på din tur til bærum. Jeg har vokst opp i bærum (hosle) og jeg syns ikke at folk der er noe penere enn andre steder.

Lenke til kommentar

Ja. Folk som bor der er ofte rike, noe som vil si at de har rimelig høy utdannelse. Mennesker med høy utdannelse tenker mer på kropp og helse, og vil da som oftest se bedre ut enn en feit fattig kvinne som sitter på McDonalds og spiser burgere før hun hever trygden.

Lenke til kommentar

Tror kanskje gresset er grønnere på den andre siden.. Folk i utlandet synes som regel nordmenn/svensker er utrolig pene fordi de er blonde og høye, nordmenn synes ofte brasilianere er pene fordi de er brune og pene..

Men er ikke sånne forskjeller i norge da, så blir litt feil å sammenligne det egentlig. Jeg synes bærumsfolk er litt for brune og blærete, men det er jo mer vanlig å tenke på utseende og faktisk ha muligheten til å fikse på utseende der enn f.eks i en liten bygd i rogaland..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...