PS1 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Rett på sak: har seg slik at oblatfestene på bilen er ødelagte, så jeg får ikke festa de der. Har jeg lov til å kjøre viss jeg legger skiltene synlig i vinduet framm og bake? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Nei. Jeg vil likevel si at det er bedre med skilt i vindu, enn ingen skilt. Vær klar over at skilt i vindu egentlig er det samme som ingen skilter, men jeg tipper at du likevel får en noe greiere behandling dersom du skulle bli stoppet. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Rett på sak: har seg slik at oblatfestene på bilen er ødelagte, så jeg får ikke festa de der. Har jeg lov til å kjøre viss jeg legger skiltene synlig i vinduet framm og bake? Hva har oblatfest med skilt å gjøre? I Noprge er det 2 typer oblater. EU-kontroll/forsikring/veiavgift: selvklebene skal limes på skiltene. Piggdekkoblat - skal være synlig gjennom frontruten. Hvordan kan disse oblatfestsdene være ødelagt? Forøvrigt. Bilskilt skal være montert på bilen foran og bak. Alt annet er ulovlig. Lenke til kommentar
PS1 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 ble litt feil mente kjennemerket og festet... møtte polisen sikkert 20 ganger.. gjorde ingenting de er late her though:D Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Ta deg en tur på Biltilsynet, så får du en "rekvisisjon" på at du kan dra å kjøpe nye skilt. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Et hett tips er å benytte seg av industriborrelås, kjøpes blant annet på Clas Ohlson. Fungerer utmerket til å feste skilt med, festet de nye plastskiltene mine på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå