aldrimerforum Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Tomatsaus, masse ost og pepperoni!!! Eksepel: Dollys Nr. 13 ("Fredag") og Billy's pepperoni Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Nei, ikke masse ost. Det ødelegger når pitsaen blir kald. Og kald pitsa er godt, og skal derfor også nyter kald. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Tomatsaus, masse ost og pepperoni!!! Eksepel: Dollys Nr. 13 ("Fredag") og Billy's pepperoni Før dro vi ofte til Dolly's og tok en "fredag" og noen pils... Mmm, det var tider... Kanskje da det igjen =) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 En skikkelig god pizza har bunn laget av det vanlige, pluss litt potetmel. Merkelig... Vet du hvorfor? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Nei, ikke masse ost. Det ødelegger når pitsaen blir kald. Og kald pitsa er godt, og skal derfor også nyter kald. Masse ost på kald PIZZA er bare vel og bra synes jeg... Nesten det beste med det... :smile: Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 - champignon ÆSJ Kom tilbake når du har noe skikkelig å si, du, Kyllingvippen. Nytt spørsmål: Hva er det beste krydderet på Pizza? Mitt forslag: Hot Beauty. Hmmm? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Masse ost på kald PIZZA er bare vel og bra synes jeg... Nesten det beste med det... :smile: Ikke norvegia. Kanskje Jarlsberg. Men ikke norvegia. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 En enkel, rask og god semihjemmelaget pizza : 1. Pizza Grandiosa (gjerne Taco varianten om du liker denne). 2. Ca 250 gram kjøttdeig som brunes og legges oppå pizzaen. 3. Revet/skivet ost på toppen. Må dekke hele pizzaen. 4. Oregano strødd over hele. Stekes deretter i ovn på 225 grader i opp mot 15 minutter. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Masse ost på kald PIZZA er bare vel og bra synes jeg... Nesten det beste med det... :smile: Ikke norvegia. Kanskje Jarlsberg. Men ikke norvegia. Norvegia. Folkets favoritt. Gjelder også i mine øyne. Namm... Jarlsberg smaker heste-tåfis. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Smelta norvegia som har blitt fast igjen smaker ikke godt! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Smelta norvegia som har blitt fast igjen smaker ikke godt! Jo, det gjør det! Ikke spørsmål om det. Jarlsberg smaker fysj. Yack. Plutselig begynte jeg å fryse på ryggen. Å huff, å huff. Selv pakka ser ut som den er designa av kuruke. Smaker det samme. Nesten. Bare verre. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Designet på Jarsberg'en var jo tøffere da. Jeg for min del elsker mye ost på pizza uansett! Ost er godt (når det er smeltet!) Masse ost på kald pizza er godt det også! Så det så! Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 taco fyll på pizza er kjempe godt altså tacopizza Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 taco fyll på pizza er kjempe godt altså tacopizza ler med i hjel, trodde du. Den var barnslig. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 taco fyll på pizza er kjempe godt altså tacopizza ler med i hjel, trodde du. Den var barnslig. Det var jo ikke barnslig det der da. Det var et litt morsomt faktum bare. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 jarlsberg smaker bæsj. Har jeg vanskelig for å tro. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 taco fyll på pizza er kjempe godt altså tacopizza Jeg slenger meg på bølgen, Taco pizza er gromgodt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå