Dunestar Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Skal lage pizza og klarer ikke bestemme meg for hvilket fyll jeg skal lage... Derfor tenkte jeg som følger: La med spørre folket! Altså: Hvilket pizza-fyll er det beste? Personlig synes jeg at helt normal kjøttdeig, og litt løk, og paprika og tomat og ost er godt. Andre forslag? Tåpelig post, vet det... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Du kunne alltids søkt litt men. Søkefunksjonen suger anyways. Uansett: [*]Masse løk [*]Marinert biff [*]Olje med hvitløk i [*]Masse løk [*]Jeg kommer ikke på mer. [*]Jo, paprika. [*]Nå sa det stopp Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Noe som ikke er nevnt: - tortillas - purre - champignon - squash - chilli Men aller viktigst med Pizzaen er imho krydderet. Det går ann å variere litt mer enn salt, oregano og basilikum. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 moren til en kamerat av meg laget en aldeles nydelig pizzasaus med b.la. gulrot i. merkelig ingrediens, men fysj, så godt det ble. ting som bør være på en pizza: sjampinjong, løkringer, kjøttdeig m. tacopulver, baconbiter, knust hvitløk, samt et berg med ost. ting som ikke bør være på en pizza: paprika. vedkommende som oppfant paprika burde vært dradd ut av sengen en kald vintermorgen og blitt skutt. i nesen. med dum-dum-kuler. søtten ganger. ja, også ansjos. fysj. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 skal du bake pizza selv mener jeg at kjøttdeig er best og så klart løk , tomat purre elns. , mye ost, og diverse krydder Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Skal lage pizza og klarer ikke bestemme meg for hvilket fyll jeg skal lage...Derfor tenkte jeg som følger: La med spørre folket! Altså: Hvilket pizza-fyll er det beste? Personlig synes jeg at helt normal kjøttdeig, og litt løk, og paprika og tomat og ost er godt. Andre forslag? Tåpelig post, vet det... Korrekt. Det er jo bare smak å behag. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hjemmelaget med pepperoni på! Ellers så var jeg på fest i går. Fikk pizza med baby-mais, kjøttdeig, løk, paprika og champingong (Wtf, hvordana skrives det?! ) på. Troode det kom til å smake pyton med hele baby-mais på, men var jo ikke så ille jo! Moralen er: Prøv med baby-mais på pizza'n! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 moren til en kamerat av meg laget en aldeles nydelig pizzasaus med b.la. gulrot i. merkelig ingrediens, men fysj, så godt det ble. ting som bør være på en pizza: sjampinjong, løkringer, kjøttdeig m. tacopulver, baconbiter, knust hvitløk, samt et berg med ost. Helt klart beste forslag hittil! Skal prøve de gulrot-greiene! Beste pizzadeig: (Til en stor en) 3 dl vann1/2 pakke gjær 3 ss olje (smaksatt med noen ss oregano eller annen godis) 7-9 dl hvetemel alt etter som Beste pizzasaus: Stek løk. Når løken nesten er ferdig stekt, ha i paprika og sjampingjong og en par-tre teskjeer med pizzakrydder... Etter ønske: hvitløk (knallgodt!). Ha i en boks hermetiske tomater, og noen spiseskjeer (store) med søt chilisaus, den gjør susen... Ha i litt mel, LITT, for å tykne sausen etter behov... Så... klem deigen ut med hendene!!! Ikke bruk kjevle: da presser du ut all lufta... Så kommer pizzasausen, og så ost(!), og til slutt kjøtt av sitt slag ... og kanskje noe pynt! Som for eksempel ananas eller jalapenos... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 pokker så sulten jeg ble... M Å H A P I Z Z A N Å ! ! ! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Spiste en Caramba med "Kjøttdeig, nachos-chips, løk, jalapenos, tomatsaus og Dollys osteblanding. Serveres med rømme og salsa." fra Dolly Dimple's for noen timer siden jeg Sterk og god. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 pokker så sulten jeg ble... M Å H A P I Z Z A N Å ! ! ! and i just did Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 -Biff -Sjampinjong(er det riktig?) -Paprika -Masse Norvegia -Sterk og godt krydder -Standard tomatsaus -+++ Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 -Biff Er så dyrt ... for dyrt for oss hybelboere... -Sjampinjong(er det riktig?) Tror faktisk du har greid det, ja... -Masse Norvegia Norvegia er å blir best på slikt! Yummy! Må friste litt: Merka nå er jeg begynner å vise antydninger til å være sulten! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Min yndlings pizza er kansje litt kjedelig, men jeg liker det: Skinke Kjøttdeig løk eventuelt en "ostmodda" grandiosa Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Når vi er inne på pizzaer. Noen som har smakt den nye bigone mexican? Den ligna litt på Stabburets Mexicana som de hadde for mange år sida (og den var god!) Håper denne nye kan være noe av det samme Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 jeg syns spaggetisaus i sånn pose du får på rema elns duger jævlig bra som fyll. må seff ha kjøttdeig på Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 God gammel RSP fra 1970 tallet funker visst bra på Pizza iflg dem i Forsvaret =) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Min yndlings pizza er kansje litt kjedelig, men jeg liker det: Skinke Kjøttdeig løk eventuelt en "ostmodda" grandiosa Hørtes grei nok ut den, altså... Grandiosa er helt okei, men er ikke sånn voldsomt hipp på den akkurat... Men "litt" ekstra ost, blir den bra... Når vi er inne på pizzaer. Noen som har smakt den nye bigone mexican? Den ligna litt på Stabburets Mexicana som de hadde for mange år sida (og den var god!) Håper denne nye kan være noe av det samme Nei, har ikke det. Har ikke sånn kjempeforhold til BigOne generelt... Gummi, ja, rågummi, synes jeg de greiene der smaker... Fyssja meg! Friste, friste, friste! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 En skikkelig god pizza har bunn laget av det vanlige, pluss litt potetmel. Fyllet skal være så mye som mulig, som f.eks. -Skinke -Kylling -Champignon -Ekstra ost -Løk -Biff -Jalapeños -Pepperoni alt dette her skal på samtidig. PS! Er helt sikker på at jeg glemte en eller to viktige ting, menmen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå