Filmvenn Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Ingen er bekrefta skal ta over, men kandidatene er postet et par innlegg ovenfor. Alle er med i sesongfinalen hvor Ricky Gervais og Jim Carrey også gjestespiller. Endret 26. april 2011 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Trist episode egentlig, skal innrømme at jeg blir å savne Michael. Den var også ganske artig, spesielt paintball scenen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Bam! Der var serien ferdig gitt. Det var artig å se at de brukte den siste håndfullen av den gamle humoren de hadde før, som avslutning. Jeg lo faktisk høyere av enkelte scener her enn jeg har gjort i flere av de nyeste episodene. De gikk litt tilbake til å dyrke det opprinnelige formatet mockumentary, hvor serien utgir seg som en dokumentar. Men det virket faktisk som Steve Carell var for følsom i virkeligheten også, til å gjøre de replikkene til kameraet troverdig på slutten der. Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Det virkelig triste er at The Office visstnok har blitt godkjent for en ny sesong. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Har bare lyst å gi Carrell en klem når han gikk alene på flyplassen der. Pam også, men det er en annen sak. Jævlig trist med han borte. Office blir nok aldri det samme uten. Når det er sagt så skal jeg følge med videre å se hvordan ting utarter seg. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Har bare lyst å gi Carrell en klem når han gikk alene på flyplassen der. Pam også, men det er en annen sak. Jeg fikk lyst til å pule Pam jeg. Ikke klemme henne. Kanskje etter at jeg purte hu. Det virkelig triste er at The Office visstnok har blitt godkjent for en ny sesong. Det blir garantert siste. Det vedder jeg én milliard kroner på. 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Du snakker av altfor liten kjennskap til kanalen, Ramius. Det er altfor tidlig å si noe om. NBC har ikke mye de kan legge til i tidspunktet der, og de fleste komiserier på NBC failer. Det er bare Community og Parks(som også er lagd av folkene bak The Office US) som har levd over en sesong de siste 2-3 årene. Å det er for det meste på grunn av 30 Rock og The Office US. Outsourced utgår denne sesongen. Å da gjenstår en hel halvtime på torsdag kveld, hvis erstattern til Outsoruced også blir øksa til høsten/vintern/våren så har kanalen 3 halvtimer ledige hvis de avslutter The Office US og 30 Rock(som avsluttes i 2012) i sesongen 2012-2013. Å hvis ikke The Office US eller 30 Rock lengre går, da er det garantert døden for komi-kvelden til NBC, og seriene Parks And Recration og Community blir også økset. I andre ord, det er best at The Office US forsetter, selv om man ikke liker det eller ikke. 1 Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Haha. Beste episoden på leeeenge!!! Savna Michael ett sekund, og det var i introen, hvor han er bytta ut. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Ikke dårlig nei Er ikke det samme det uten Michael, men fortsatt bra. Må være sinnsykt morsomt å spille den rollen... Endret 6. mai 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Trist at vi - trolig - ikke får sett mer av Will Ferrell. Sist episode var veldig morsomt, minnet meg om gamle dager! Endelig kunne de faktisk gjøre morsomme ting med Jim og Pam igjen som ikke var gjort hundre ganger før. ^^ Blir veldig spennende som overtar sjefsrollen. Personlig håper jeg på at det blir Will Arnett, og at karakteren heter GOB. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Spoiler om sjefsrollen. Neste episode heter Dwight K. Schrute, (Acting) Manager, så vi får nok se Dwight litt i sjefsrollen før det blir introdusert en ny karakter. Kan bli spennende hvordan det utarter seg med Jim, men jeg håper at de kommer til å finne på noe nytt, og ikke bare det samme gamle. Blir vel et større, mer komplekst prank mot Dwight, forhåpentligvis med et par andre med på laget. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Spoiler om sjefsrollen. Neste episode heter Dwight K. Schrute, (Acting) Manager, så vi får nok se Dwight litt i sjefsrollen før det blir introdusert en ny karakter. Kan bli spennende hvordan det utarter seg med Jim, men jeg håper at de kommer til å finne på noe nytt, og ikke bare det samme gamle. Blir vel et større, mer komplekst prank mot Dwight, forhåpentligvis med et par andre med på laget. Like! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 LOL jævla homse @ "omg, theres a hardwood floor under the carpeting. Why would they do that?" Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Haha, dagens episode var jævlig bra Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=BC3-C8Ke214 Sesongfinalen føler jeg blir litt bra, det er et hav av gode gjesteskuespillere hvertfall. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Uff, jeg frykter at det blir James Spader som overtar. Gervais og Carrey blir det åpenbart ikke. Romano kan jo hende, men er litt skeptisk. Føler ikke helt han passer inn, men skal ikke avskrive han helt. Will Arnett derimot hadde vært fantastisk. Han er ikke noen Will Ferrell, men hvis karakteren hans er noe i nærheten av GOB fra Arrested Development så blir dte fantastisk! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Håpte på Gob selv. Men det blir nå desverre ikke. Piloten hvor Will Arnett spiller sammen med Christina Appelgate ble tatt opp til serie til høsten av NBC. Derfor har han ikke mulighet til The Office. Jim Carrey og Gervais blir det ikke. Jeg tviler på at de kommer til å velge Nellie Bertram(Catherine Tate), og jeg håper det ikke. Så enten Ramano eller Spader, siden Spader er ledig og Ramano har vist mulighet til å hoppe ut av "Men of a Certain Age" for å bli med The Office til sommern(høsten på skjermen). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Romano er jo mannen bak serien, Men of a Certain Age, hvorfor skulle han hoppe av en serie han har vært med på å produsere og skrive. Ser ikke logikken, men for å være ærlig så tror jeg ikke vi får se hvem som ender opp som leder i sesongavslutningen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Fordi kontrakten til Men of A Certain Age har ikke blitt fornyet. Det var bare en 2års avtale, og den har foreløpig ikke blitt plukka opp for sesong 3. Hvis NBC betaler mer, noe som NBC sikkert gjør så kan han lett gå over til The Office og kanskje bli en produsent i tillegg der. Hvorfor skulle Ramano forsette på TNT uten noe jobb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå