Gå til innhold

The office ( US ) - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har sett Ferrell i kanskje 2 episoder eller noe sånt, nå får du gi deg lillegutt. Ferrell er faktisk til tider genial, og er han som er delvis ansvarlig for at Carrell også fikk jobben på The Office US i starten og. Jeg liker han så langt, selvfølgelig ingen kan ersatte Michael Scott, det finnes bare en Michael Scott.

Riktignok er bare Will Ferrell der ut sesongen. Han har nok å drive på med, og er heller ikke tilgjengelig for en full sesong 8. Så han er bare "temp".

Men det serien kan gjøre er å finne en ersatter som ikke er lik, men som er en stødig fyr.

WILL%20ARNETT%20KNIGHT%20RIDER.JPG

Jeg synes det er veldig synd at Will Arnett fra Arrested Development kanskje ikke kan ta over hvis det er hans karakter som blir fast og får jobben som overtar hvertfall stillingen Michael Scott neste sesong. Will Arnett har en pilot til høsten, så det gjenstår å se om den går til serie.

Virker egentlig som Dwight eller noe andre blir mer primary neste sesong.

Forresten så er ikke Will Arnett den eneste kandidaten til å ta over for Carrell. Ray Romano(Men of A Certain Age), James Spader(Boston Legal), og Catherine Tate er også med i sesongfinalen.

Så det virker som enten Will Arnett, Ray Romano, Catherine Tate eller Spader tar over neste sesong.

rromanoctatejspader3001.jpg

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har sett Ferrell i kanskje 2 episoder eller noe sånt, nå får du gi deg lillegutt.

Jeg har vel egentlig sett alle filmene til Will Ferell ;)

og er han som er delvis ansvarlig for at Carrell også fikk jobben på The Office US i starten og.

Det har ingenting å si på hvordan de spiller rollen....

Lenke til kommentar

Vel, da liker du ikke Ferrell bare. Ferrell er grei, samme med Carrell. Han har alltid vært grei, og som jeg sa. Det er bare en Michael Scott.

Nei, jeg sier ikke at Ferrell sine tråder slik at Carrell fikk jobben i utgangspunktet er noe som gjør rollen hans bedre.

Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke spesiell sans for Will Ferrell. Nå har ikke jeg sett han i The Office enda, men snakker om på generell basis. Mens Carell spiller dum på en troverdig måte, synes jeg Ferrell virker tilgjort og lite troverdig. Men har som sagt ikke sett ham i The Office enda, så skal ikke dømme ham ut i fra mine tidligere referanser.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor ser ikke dere på Parks And Recration istede? Jeg mener hvis dere vil ha en slik god serie som The Office US var i starten. Så for all del se Parks And Recration. Samme folkene bak The Office US, mye smartere og bedre enn The Office US er nå med et longshot.

Er faktisk den beste komedien på de store nettverkene nå sammen med Community og Modern Family. Enhver The Office-fan burde se Parks. Se bare bort ifra deler av sesong 1, men er sesong 2 og sesong 3 som får god kritikk av kritikerne.

http://www.youtube.com/watch?v=uBBh7KKD-Hc

http://www.youtube.com/watch?v=Q7QXI79SJzw&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=4mU2vct6yQA

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nyeste episoden med Will Ferrell er jo bare genial! Kombinasjonen Carell/Ferrell kunne ikke funket bedre. Kjemien er perfekt og alle karakterene går i et med Deangelo Vickers :) Gleder meg til mere av han i serien. Håper selvsagt på at Ferrell blir i serien for godt, men mye tilsier vel at det ikke blir noe av.

Endret av .........
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, nå er Jim Carrey også bekrefta til sesongfinalen.

Hvilken gjesterolle-bonanza den episoden kommer til å bli med Will Ferrell, Will Arnett, Cathrine Tate, Ray Romano og James Spader. For å ikke glemme Ricky Gervais som Brent igjen.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg bare til å se hva de kommer opp med. Er jo også ny episode ute nå som kommer til å titte på den straks.

I motsetning til andre her har jeg ingen problemer med Ferrell, selv om jeg skjønner at noen ikke er spesielt fond of him.

Den beste episoden denne sesongen synes jeg. Trist å se Michael forsvinne. Avskjeden var faktisk ganske rørende.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...