Gå til innhold

The office ( US ) - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hos CDON kan man "overvåke" produktet, så får man mail når den er tilgjengelig. Men av erfaring vet jeg at dette ikke er noen garanti for at varen kommer. Dessuten krever de en syk, syk pris, så jeg vil uansett helst finne den et annet sted.

Platekompaniet har jeg allerede sendt mail til, men fortsatt ikke fått svar.

Play.com ser ut til å ha den på lager, men usikker på om dette er med norsk teksting. Uansett blir prisen over kr 200,- og må da også beregne toll (tull).

Zailor.no som omtaler seg selv som norges største leverandør av DVD og Blueray har den ikke på lager. Trykker man på "kontakt oss" her, skjer ingenting...

Hvilke andre nettbutikker kan jeg sjekke?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Lurer på hvordan de har løst "problemet" med neste sesong.

The Office US er nå fornyet for neste sesong og.

EDIT:

Virker som de skal ta en av de faste karakterene om til sjef og i tillegg få en skuespiller med litt mer stjernestatus som en ny karakter for å holde på seerne. De kan ikke ha med Ferrell som fast, siden han har andre ting han allerede har skrevet kontrakt for i det tidsrommet The Office produserer den nye sesongen.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Nå er det blitt bekreftet at Will Arnett skal være med i sesongfinalen. Å slik det ser ut så skal han også ta over for Steve Carell, ettersom Ricky Gervais har villet ha han til å ta over når Carell forlater serien. Et valg jeg liker, kanskje han kan få den mojo`en fra Arrested Development tilbake i hans karakter i denne serien?

Såvidt jeg husker så er Ferrell også med i sesongfinalen, men kommer garantert ikke til å være med fulltid neste sesong. Kanskje noen gjestesroller innimellom.

Er også blitt bekreftet at David Brent skal gjøre en liten opptreden i sesongfinalen også.

Lenke til kommentar

Det vil gå rett i dass. Jeg så sesongstarten på Arrested Development, og et par episoder inn, men syns det var en dårlig serie.

Den har ikke sjarmen til Office, og skuespillerne er ikke helt av samme kalliber. Men de prøver hardt, men det virker mer tilgjort.

Blir overrasket hvis ikke serien blir kansellert etter neste sesong. Den vil rett og slett ikke overleve uten hovedpersonen.

Jeg har tenkt hardt og lenge på hva som måtte til for å få Office til overleve uten Carell. Og den eneste utveien måtte vært om en komiker som Jerry Seinfeld tok over. Da hadde serien plutselig blitt spennende på nytt igjen.

Seinfeld er enda bedre enn Carell, men det er poenget her også. Skal noen ta over må de være enda større enn orginalen.

Lenke til kommentar

Går utifra at dere har sett episode 7 siden dere snakker om den, så da er mitt spørsmål hvor ser dere episodene?:) Er tidenes TheOffice fan btw!

Laster de ned fra diverse torrentsider (som vi ikke har lov til å gi link til), i 720p =)

Snakker om Sesong 7 Episode 18

Endret av TMB
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...