Complexity Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 The office UTEN Michael Scott? Tror ikke det funker altså... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Huff, jeg tror ikke jeg liker serien lenger. Den har vel ikke altid vært så kjedelig? Folk overspiller, ideene er ikke like smarte, humoren er bare barnslig og prompete. De drar det liksom over til å bli altfor urealistisk. Før var det en semirealistisk skildring av et salgskontor som man faktisk kunne identifisere seg med. Men nå har det bare gått for langt. Rollene er blitt karikaturer av sitt tidligere seg. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg har sesong 1-4 på DVD, men har fortsatt ikke klart å få tak i de siste sesongene på sone 2. Vet at det er mulig å få tak i sone 1, men vil helst ha sone 2. De kan da ikke bare plutselig slutte å gi ut sone2-utgaver etter 4 sesonger? Da hadde det vært bedre om de ikke hadde gitt ut noen på sone 2 i det hele tatt. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
......... Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Jeg må bare si jeg absolutt elsker The Office Elsker alle karakterene, alle situasjonene og hele konseptet. Mine favoritter er selvsagt Steve Carell og Rainn Wilson som bare oser av kreativitet, oppfinnsomhet og uforutsigbarhet. Og etter bare å ha sett to sesonger kan jeg si at det er en av de mest improviserte og morsomste seriene jeg har sett. Digger btw intro musikken. For en herlig sang! Endret 22. januar 2011 av ......... Lenke til kommentar
......... Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Er nå kommet til episode 10 i sesong 3 og er så langt storfornøyd med serien. Et pluss at Ed Helms ble med Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Du har mye godsaker foran deg igjen. Kos deg. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har sesong 1-4 på DVD, men har fortsatt ikke klart å få tak i de siste sesongene på sone 2. Vet at det er mulig å få tak i sone 1, men vil helst ha sone 2. De kan da ikke bare plutselig slutte å gi ut sone2-utgaver etter 4 sesonger? Da hadde det vært bedre om de ikke hadde gitt ut noen på sone 2 i det hele tatt. Noen som vet noe om dette? Ingen som vet? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det skal være utgitt på sone 2 etter sesong 4. 5'ern er i hvert fall ute i sone 2. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Da skulle gjerne likt å vite hvor man kan finne dette, for jeg har lett i flere måneder nå, ja sikkert over i et år... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Mener at en kompis av meg har sesong 5 på DVD (sone 2). Kan spørre han og se. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Er nå kommet til episode 10 i sesong 3 og er så langt storfornøyd med serien. Et pluss at Ed Helms ble med Gled deg til sesong 4. Der går de over til 45 minutters episoder. Jeg følte at hver episode fikk mer tyngde og at det ble lettere å fortelle en god historie når manusforfatterne fikk dobbelt så lang tid. Lenke til kommentar
......... Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har en god nyhet for alle Office-fans i denne tråden Will Ferrell skal steppe inn å spille en branch manager i 4 episoder senere i denne sesongen. Tre episoder sammen med Anchorman-kollega Steve Carell og en etter han har forlatt. Dette gjør de fordi de skal øke seriens seertall i akkurat den perioden, siden Carell ikke skal være med lenger. Triste greier uten han, men gode nyheter angående Ferrell. Eller? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) SuperP; han hadde sesong 5 på DVD visstnok, skulle sjekke om det var sone 2 når han kom hjem. Han hadde den ikke fikk jeg melding om nå. Sorry. Men burde jo finnes sonefri eller sone 2 en eller annen plass. Har ingenting mot Ferrell. Kan bli bra så lenge han ikke overspiller veldig. Endret 27. januar 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 FOr meg er serien som godt som avlyst ut sesong åtte. Lenke til kommentar
......... Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Episode 5.13: Stress Relief, er DEN beste episoden jeg har sett i The Office. Morsom, livlig, spennende, bisarr og ikke minst høyst, høyst underholdene. Min favorittepisode så langt. Endret 2. februar 2011 av ......... Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 The office uten Michael Scott er som toast uten ost. Will ferrell blir en glede å se i serien, han har en naturlig morsom væremåte, og kanskje vi kan få se mer av han enn kun 3 episoder. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Episk start på dagens episode Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Episk start på dagens episode Vet. Det var sånn Office var HELE TIDEN før. Like bra humor gjennom hele episoden. Kan ikke si det samme nå. Men jeg holdte på å dette ut av stolen når Michael kom med Romeo og Julie-kommentaren. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Skal se episoden senere i kveld. For meg var høydepunktet denne sesongen når Michael og David (Brent) møtte hverandre i heisen. Gervais og Carell er to av mine favoritter når det kommer til komedie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå